Από το 2016 οι μπάρες στο μετρό

Από το 2016 οι μπάρες στο μετρό Facebook Twitter
26

Η κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή-LG CNS ανακηρύχθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ, προσωρινός ανάδοχος για το έργο της εγκατάστασης και λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.

Το έργο αναμένεται να παραδοθεί σταδιακά την περίοδο 2014-15, οπότε το χάρτινο εισιτήριο αναμένεται να μετατραπεί σε ηλεκτρονικό και να τοποθετηθούν μπάρες στις εισόδους του μετρό και του προαστιακού.

Η ηλεκτρονική κάρτα θα είναι δύο τύπων, εκ των οποίων ο ένας θα αντικαταστήσει τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών ενώ ο άλλος θα αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό μετακινήσεων.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα οφέλη προβλέπεται να είναι σημαντικά, καθώς οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις, ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και στη φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης, καθώς και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης και από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου.  

Ελλάδα
26

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

17 σχόλια
σοβαρα τωρα, απορω με καποιους που γραφουν ''ωραια βαριεμαι να πληρωνω για τους αλλους'' ''γαμω τους λα8ρεπιβατες'' κ μπλα μπλα μπλα. το ξερετε οτι οι περισσοτεροι απο τους λα8ρεπιβατες ειναι λα8ρεπιβατες γιατι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πληρωσουν ετσι? ποση μιζερια πια?
Τους φτάνουν δηλαδή για καφέ και τσιγάρα αλλά δεν τους φτάνουν για το εισιτήριο; Ακούς εκεί να ζητάνε από τους επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο. Το μέτρο είναι αναφέρετο ανθρώπινο μας δικαίωμα
Αμα μπορεσει καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο δεν ειχαν μπει "απο τα εγκαινια" μπαρες στο μετρο,οπως συμβαινει σε παμπολλες πολεις της Ευρωπης -που εχουν και λιγοτερους τρακαδορους-θα του ειμαι υποχρεος !!!
απ τα εγκαίνια δεν είχαν διότι πχ το μετρό του Παρισιού είναι πάνω από 100 χρόνον =)βεβαία.. υπάρχουν τεχνικές κ τεχνικές να περάσεις.. σιγά της μπάρες... αυτή είναι η αληθεια... κ ναι μπάρες βαζουμε... δεν μετακινουνε κ καμιά στάση λεωφορείου εκεί στους νέους σταθμούς να μην τρέχουν οι γριες σαν τρέλες.. εεεε? αα... οχι.. οκ...
Κάποιος πρέπει να το πει:ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να πληρώνουμε εμείς οι νόμιμοι τις συνεχείς αυξήσεις των εισιτηρίων που είναι αποτέλεσμα (πλην των άλλων) των παράνομων μετακινήσεων άλλων.
Λογικο , ο Μπομπολας δεν θελει να χανει τα χρηματα του για κατι απλυτους που μπαινουν στο μετρο χωρις εισητηριο.Επισης εγινε διαγωνισμος η αναθεση-συμπραξη ειναι :Τέρνα Ενεργειακή του Μελισσανιδη , τυχαιο ετσι; Τελος καποιο μερος απο τα χρηματα θα επενδυθουν απο τον φορεα συμπραξης (τους δολοφονους , πρεζεμπορους και νταβατζηδες δλδ), ο οποίος θα αναλάβει τη χρηματοδοτηση και θα αποπληρωνεται βασει μηχανισμου πληρωμων κατα την περίοδο λειτουργιας του.Οπως και στα διοδια λοιπον ετσι και στις συγκοινωνιες ετοιμαστειτε για αυξησουλες γιατι τα παιδια πεινανε.Ελεγχο λαθρεπιβιβασης λεμε το ξεπλυμα.
Ποιος από τους παρακάτω υποψήφιους έπρεπε να πάρει το έργο για να μην είναι ξέπλυμα;1) Intracom IT Services – Intrasoft International – Intracom Telecom – Intrakat 2) Indra Sistemas3) Τέρνα Ενεργειακή – LG – CNS CO4) ΑΤΕΣΕ5) Άκτωρ Παραχωρήσεις – Unisystems (Μπόμπολας)6) Ericsson Hellas-Ούτε κι εγω θέλω να χάνω τα λεφτά μου από αυτους που μπαίνουν τσάμπα στο μετρο. -Δεν ξέρω αν είναι πολλοί άπλυτοι πάντως ξέρω και αρκετούς πλυμένους. -Οπως όλα τα συχρηματοδοτουμενα έργα δηλαδή. Η θα τα πληρώσει το κράτος απο φόρους ή θα πληρωθούν από τα έσοδα του έργου. Διάλεξε και πάρε.
Εάν δεν αυξήσουν τα εισιτήρια (αφού δεν θα υπάρχει λαθρεπιβίβαση δεν υπάρχει δικαιολογία για αύξηση) και ισχύσουν πράγματι οι δικαιότερες χρεώσεις χωρίς να πληρώνεις το ίδιο εισιτήριο είτε για όλη τη διαδρομή είτε για μία στάση, τότε δεκτό το εγχείρημα. Μένει να το δούμε.
Καιρός ήταν...Αυτό που με αγχώνει είναι ότι δεν γίνεται αναφορά για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και κάτι μου λέει ότι (τον πρώτο καιρό τουλάχιστον) θα έχουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο απεριορίστων για τα μέσα σταθερής τροχιάς και την έξτρα καρτούλα απεριορίστων διαδρομών με την συραπτικομμένη φώτο μας πάνω (που όλοι αγαπήσαμε τόσα χρόνια) για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.