ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Click in shop» ζητά ο ΕΣΑ για 4 ακόμη κλάδους- «Δεν μπορούν να λειτουργήσουν όλοι με click away»

«Click in shop» ζητά ο ΕΣΑ για 4 ακόμη κλάδους- «Δεν μπορούν να λειτουργήσουν όλοι με click away» Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Την ένταξη τεσσάρων ακόμη κλάδων του λιανεμπορίου στη διαδικασία του «click in shop», στις «κόκκινες» περιοχές, ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, με επιστολή στον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη.

«Δεν μπορούν να λειτουργήσουν όλοι με «click away», σημειώνει ο ΕΣΑ, που στην επιστολή ζητά να ενταχθούν στη μέθοδο του «click in shop» (ή «click inside») οι κλάδοι της αργυροχρυσοχοΐας, των υφασμάτων και κουρτινών, των επίπλων και των ανθοπωλείων, που δραστηριοποιούνται στις περιοχές «αυξημένου κινδύνου».

Η προηγούμενη εμπειρία με το σύστημα του click away έδειξε ότι οι κλάδοι αυτοί παρέμειναν ουσιαστικά χωρίς τζίρο και κάποιοι από αυτούς, λόγω της φύσης των προϊόντων, υπέστησαν σημαντικές ζημιές όπως τα ανθοπωλεία και τα υφάσματα, αναφέρει στην επιστολή ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.

Ακόμη επισημαίνει πως σε αυτούς τους κλάδους οι επιχειρήσεις είναι στην πλειοψηφία τους οικογενειακές, με ελάχιστους υπαλλήλους «άρα προσέχουν περισσότερο και έχουν μικρότερο κίνδυνο έκθεσης στον ιό».

Αναλυτικά, ο ΕΣΑ τονίζει για τους συγκεκριμένους τέσσερις κλάδους:

α) Τα κοσμηματοπωλεία δεν είναι δυνατόν για λόγους ασφαλείας εργαζομένων και καταναλωτών να παραδίδουν πολύτιμα αντικείμενα στο δρόμο, δεν παρατηρείται μεγάλη προσέλευση ούτε συνωστισμός, οι πελάτες δεν περιφέρονται στο κατάστημα και δεν αγγίζουν τα εμπορεύματα. Ως τελευταία επισήμανση σας αναφέρουμε ότι η ρύθμιση της λειτουργίας των κοσμηματοπωλείων με «click away» είχε απόλυτη αποτυχία, κάτι που επιβεβαιώνεται πλήρως από τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.


β) Τα καταστήματα που διαθέτουν πάσης φύσεως υφάσματα, αντιμετώπισαν τεράστια προβλήματα στην πρώτη περίοδο λειτουργίας με τη διαδικασία του «click away», γιατί όπως είναι γνωστό στο πλαίσιο λειτουργίας των εξ' αποστάσεως πωλήσεων, είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να προβεί σε αλλαγή του προϊόντος ή να επιστρέψει την αξία του στον καταναλωτή εάν αυτός δεν μείνει ικανοποιημένος, αλλά είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατον, να έχει παραγγελία στα ίδια μέτρα για να επαναδιαθέσει το προϊόν, έτσι λοιπόν η φυσική παρουσία του καταναλωτή κρίνεται αναγκαία.

γ) Τα ανθοπωλεία διαθέτουν ευαίσθητα φυσικά προϊόντα με μικρή διάρκεια ζωής, είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις και λόγω των εποχικών πωλήσεων εντός του Φεβρουαρίου, πρέπει να φροντίσουμε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο της πρώτης περιόδου εφαρμογής του «click away», όπου αντιμετώπισαν μεγάλη ζημιά λόγω μη διάθεσης και καταστροφής των προϊόντων τους.

δ) Τέλος τα έπιπλα αποτελούν ένα κλάδο που δύσκολα μπορεί κάποιος εξ' αποστάσεως να αντιληφθεί την υφή και την ποιότητα των προϊόντων. Συνήθως μέσω e-shop γίνεται η έρευνα αγοράς, αλλά οι παραγγελίες πραγματοποιούνται εντός του καταστήματος. Για τον λόγο αυτό, οι πωλήσεις μέσω «click away» ήταν πολύ χαμηλές και οι επιστροφές προϊόντων πολύ πάνω από τον μέσο όρο.

Ελλάδα
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: Τον εγχείρησαν για σκωληκοειδίτιδα, αλλά τον ενημέρωσαν έπειτα από έναν χρόνο ότι έχει καρκίνο

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Τον εγχείρησαν για σκωληκοειδίτιδα, αλλά τον ενημέρωσαν έπειτα από έναν χρόνο ότι έχει καρκίνο

«Δίνω μάχη για την ζωή μου -Έναν χρόνο δεν ενημερώθηκα ώστε να λάβω κάποια προφυλακτική φαρμακευτική αγωγή» αναφέρει ο αστυνομικός στη μήνυση που κατέθεσε εναντίον των γιατρών του νοσοκομείου
LIFO NEWSROOM
Ο Νίκος Πλακιάς καταγγέλλει το ΑΠΘ που δεν απένειμε τον τίτλο σπουδών στην Κέλλυ Πορφυρίδου

Ελλάδα / «Η ντροπή του πανεπιστημίου»: Ο Νίκος Πλακιάς ξεσπά για τον πρύτανη και τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ

Είχαν ειδοποιήσει τους γονείς της Κέλλυς Πορφυρίδου να παραλάβουν τιμητικά τον τίτλο σπουδών του κοριτσιού που δολοφονήθηκε στα Τέμπη αλλά ανασκεύασαν την απόφασή τους και αρνήθηκαν χωρίς να ειδοποιήσουν την οικογένεια
LIFO NEWSROOM