Σε φάση μελέτης και πιλοτικών παρεμβάσεων βρίσκονται η διοίκηση και η αρμόδια διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ, για να περιοριστούν οι ουρές και να αλλάξουν όψη τα καταστήματά της.
Ταυτόχρονα η ΔΕΗ σχεδιάζει μια νέα εμπορική πολιτική, η οποία θα αναπτυχθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους και θα βασίζεται στο λανσάρισμα νέων προϊόντων με πακέτα εκπτώσεων, κατά το πρότυπο των εμπορικών πακέτων των εταιρειών τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Έθνος. Η εποχή των οριζόντιων τιμολογίων και των οριζόντιων εκπτώσεων έχει παρέλθει, δηλώνουν στελέχη της επιχείρησης στην εφημερίδα και υπενθυμίζουν ότι ήδη η ΔΕΗ πουλάει και φυσικό αέριο, ενώ οι στοχευμένες υπηρεσίες απέναντι σε ειδικές ομάδες καταναλωτών αποτελούν ένα όπλο που σκοπεύουν να αξιοποιήσουν.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έρευνες γνώμης και άλλες μετρήσεις διεξάγονται αυτή την περίοδο από την επιχείρηση, προκειμένου να εντοπιστούν με σαφήνεια τα αρνητικά σημεία στα καταστήματα της εταιρείας και οι αιτίες ταλαιπωρίας των πελατών της. Σε όλες τις έρευνες, η γραφειοκρατία και η πολύωρη αναμονή στα καταστήματα θεωρούνται βασικοί παράγοντες δυσαρέσκειας των καταναλωτών έναντι της ΔΕΗ, παρά το γεγονός ότι η επιχείρηση έχει ισχυρό brand και εμφανίζεται να χαίρει της εμπιστοσύνης των πολιτών. Υπό αυτή την έννοια, η διοίκηση αναζητεί παρεμβάσεις που θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη λειτουργικότητα.
Με πληροφορίες από Έθνος
σχόλια