Δύο ανώτεροι υπάλληλοι του ΟΣΕ μπαίνουν στο «στόχαστρο» της εισαγγελικής έρευνας, για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Τα «πρόσωπα κλειδιά» φαίνεται πως είχαν εγκρίνει το πρόγραμμα των βαρδιών και την τοποθέτηση του προφυλακισμένου σταθμάρχη Λάρισας στη συγκεκριμένη θέση.
Πρόκειται για υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη, που ιεραρχικά ήταν πάνω από τον επιθεωρητή του ΟΣΕ.
Πηγή του ΟΣΕ μιλώντας στον ΣΚΑΪ διευκρίνισε ότι ο επιθεωρητής κάνει την πρόταση για τις βάρδιες και στη συνέχεια το έγγραφο στέλνεται στους ανώτερους προς υπογραφή, η οποία ωστόσο συνήθως είναι τυπική διαδικασία και «μπαίνει στα τυφλά» όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Οι κανονισμοί ήταν λάσκα» δήλωσε η συγκεκριμένη πηγή σημειώνοντας ότι κανείς δεν φοβόταν ότι θα περάσει από πειθαρχικό, «ότι θα λογοδοτήσει. Αν είχαν ελέγξει θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει το τραγικό δυστύχημα» όπως είπε.
«Το βαρδιόχαρτο κανονικά δεν περνάει από εμένα αλλά τώρα... Αφήστε το, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα μπλέξω. Όλα είναι υπό διερεύνηση, έχουν έρθει σε επαφή ανακριτικές και εισαγγελικές αρχές, δεν έχω κληθεί ακόμα» δήλωσε ένας εκ των προϊσταμένων του επιθεωρητή.
Τέμπη: Οι σιδηροδρομικοί είχαν ενημερώσει για τις ελλείψεις
Παράλληλα, οι μηχανοδηγοί είχαν από καιρό εκφράσει την ανησυχία τους για το γεγονός ότι δεν λειτουργούσαν τα φωτόσημα. Όπως αποκαλύπτει η ΕΡΤ, από τον Οκτώβριο του 2022 είχαν συνταχθεί έγγραφα που ενημέρωναν για αυτήν την δυσλειτουργία από τον σταθμάρχη του Λιτόχωρου.
Συγκεκριμένα, στις 31 Οκτωβρίου 2022 ο σταθμάρχης είχε συντάξει κείμενο τηλεγραφήματος με αριθμό 26 μέσω του οποίου ενημέρωνε τους υπευθύνους του ότι όλα τα φωτόσημα εισόδου-εξόδου στους Νέους Πόρους είναι σβηστά.
Στη συνέχεια υπήρξε νέο κείμενο στις 16 Νοεμβρίου 2022 με αριθμό 90, στο οποίο ο ίδιος σταθμάρχης ενημέρωνε ότι δεν είχε αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Ζητούσε δε και να φτιαχτούν τα φωτόσημα ώστε να έχουν ενημέρωση οι μηχανοδηγοί που μπαίνουν μέσα στους σταθμούς.
Με πληροφορίες του ΣΚΑΪ/ΕΡΤ