Επιδρομή στον σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ - Έσπασαν μπάρες και μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων

Επιδρομή στον σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ - Έσπασαν μπάρες και μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων Facebook Twitter
8

Επιδρομή στο σταθμό Ειρήνη του Ηλεκτρικού πραγματοποίησε το βράδυ της Τρίτης ομάδα κουκουλοφόρων.

Οι δράστες ήταν περίπου δεκαπέντε και χρησιμοποιώντας ρόπαλα και λοστούς έσπασαν μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και τα ακυρωτικά στις μπάρες, και αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.

Η επίθεση έγινε λίγο μετά τις 8 το βράδυ και όταν στο σημείο έφτασε η αστυνομία, οι δράστες είχαν προλάβει να εξαφανισθούν.

Η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους

Επιδρομή στον σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ - Έσπασαν μπάρες και μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων Facebook Twitter
Επιδρομή στον σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ - Έσπασαν μπάρες και μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων Facebook Twitter
Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Οι επαναστάτες του σήμερα, οι πολιτικοί του αύριο. Εδώ τα ΣΑΝΕΛ και τα Χρυσά Αυγά έγιναν αυτοί θα μείνουν από έξω. Αυτοί θα τα κάνουν μπουρδελο κι εμείς θα πληρώνουμε. Μάθαμε ούτως η άλλος. Αυτο κάνουμε τα τελευταία χρόνια.
Πραγματικα τοσους μηνες που εκτυλίσσεται η ιδια ιστορια, εστω ΕΝΑΣ (1) δεν εχει συλληφθει; Με τοσα υποτιθεμενα μετρα προστασιας -καμερες, security, αστυνομια- δε μπορει να γινει το αυτονοητο σε αυτη την χωρα;Περα απο αυτο πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προτιμηθηκε η εγκατασταση τοσο ευκολων -στον βανδαλισμο- υλικων για την λειτουργια του ηλεκτρονικου εισητηριου. Αντι για γυαλι δε θα μπορουσε να μπει πχ πλαστικο, που θα ηταν πιο ανθεκτικο αλλα και πιο φθηνο στο κοστος εγκαταστασης;
Κάποιοι νιώθουν πως τα ΜΜΜ είναι δωρεάν, όπως παλιότερα που έμπαιναν χωρίς εισιτήριο και αν τους έπιανε ο ελεγκτής έκαναν και φασαρία. Ψευτοαναρχια! Και εννοείται την ζημιά ποιος θα την πληρώσει?
Εισαι λαθος φιλε μου. Διαφωνω μαζι τους, μα αιτια υπαρχει γι αυτους, και μεγαλη ιδεολογια πισω απο αυτο. Ειναι καλο να συζητησεις καποια στιγμη με ενα απο αυτα τα ατομα. P.S.: ζουμε σε αστυ, και ευχομαι η αστυνομια να πραξει το σωστο στην περιπτωση τους.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η ιδιεολογια, περα απο το θελω να μετακινουμαι τζαμπα και δεν με ενδιαφερει ποιος πληρωνει το κοστος. Οπως επισης δεν με ενδιαφερει ποιος πληρωνει τον λογοριασμο για τα σπασμενα - hint: ολοι οι υπολοιποι οι μ@λ@κες...
Κάμερες? Φύλακες? δεν ειναι καν 24ωρο το μετρο, κυριολεκτικα μιλαμε για εναν υπευθυνο σε καθε ακυρωτικο διαδρομο, δηλαδη 1 σε καθε σταθμο, σε περιπτωση που καποιος χρειαστει βοηθεια, καποια βλαβη. Δηλαδη τι? πρεπει να πληρωσουμε ενα σκασμο εκατομυρια να τα κανουμε με τουρνικε σα τις φυλακες να μη σπανε με τιποτα για τους κανιβαλους? ποσα ζωα πια?