Έρευνα: Οι καθυστερήσεις το βασικό πρόβλημα των courier για το 84% των πελατών

Έρευνα: Οι καθυστερήσεις το βασικό πρόβλημα των υπηρεσιών courier για το 84% των χρηστών Facebook Twitter
0

Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει οι περισσότεροι χρήστες των υπηρεσιών courier, σύμφωνα με έρευνα. 

Αυτό είναι από τα συμπεράσματα που αποτύπωσε η έρευνα για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, που διενήργησε η Metron Analysis για την ΕΕΤΤ, από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο. 

Πιο συγκεκριμένα, οι καθυστερήσεις των παραδόσεων είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει το 84% των χρηστών υπηρεσιών courier και με εξαιρετική ένταση (52%). Σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές, το 38% των χρηστών είναι δυσαρεστημένο, τόσο από τον χρόνο παράδοσης, όσο και από το κόστος αποστολής των δεμάτων. 

Το 54% δήλωσε ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενώ ο δείκτης δυσαρέσκειας κυμαίνεται στο 9%. Το 62% εξέφρασε ικανοποίηση για την κατάσταση των δεμάτων και τις υπηρεσίες εντοπισμού/παρακολούθησης, αλλά το 27% είναι δυσαρεστημένο από το κόστος των υπηρεσιών. 

Σημαντικά ποσοστά δυσαρέσκειας καταγράφηκαν στην αποτίμηση της εμπειρίας όσον αφορά την ταχύτητα παράδοσης (15%), την εξυπηρέτηση πελατών (13%), την επιστροφή δεμάτων (11%) και το δίκτυο καταστημάτων (10%).

Στην ίδια έρευνα, το 75% απάντησε ότι έχει έρθει σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών κάποιου παρόχου για ένα πρόβλημα. Το 43% έμεινε ικανοποιημένο από αυτή την επαφή, έναντι του 23% που εξέφρασε δυσαρέσκεια, τόσο λόγω δυσκολίας πρόσβασης όσο και λόγω χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτησης. 

Η περισσότεροι χρήστες- το 72%- δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα χρήσης αυτόματων/ αυτοματοποιημένων θυρίδων (lockers), ενώ στην προοπτική χρήσης τους, το 33% είναι θετικό (κυρίως νέοι ηλικίας 25-34 ετών) και το 37% είναι αρνητικό (κυρίως ηλικίες 65+). 

Το 93% από τους μετέχοντες στην έρευνα έχουν παραλάβει δέμα από αγορά μέσω διαδικτύου. Λόγω της πανδημίας οι αγορές αυτές αυξήθηκαν σημαντικά και το 82% τις πραγματοποίησε συχνότερα από το παρελθόν. Οι 5 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι παραλαμβάνουν δέμα από online αγορά τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. 

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες για online αγορές, αναδεικνύονται τα είδη ρουχισμού/υπόδησης (68%) και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές (63%).  

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM