Μετρό: «Εγινε το πρώτο βήμα για την επέκταση με την Κηφισίας» -Προχωρά η Γραμμή 4

Προχωρά η γραμμή 4 του μετρό Facebook Twitter
eurokinissi
0

Το πρώτο βήμα για την επέκταση του Μετρό από την Κατεχάκη μέχρι το Μαρούσι, παράλληλα με την Κηφισίας, έχει ήδη γίνει, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Όπως έγινε γνωστό, οι εργασίες στη Γραμμή 4 του Μετρό θα ξεκινήσουν εντός του 2021, ενώ το επόμενο βήμα είναι η επέκταση της Γραμμής 4 από το άλσος Βεΐκου μέχρι τα Πευκάκια, ώστε να ενώνεται με τη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ.

Όπως είπε ο κ. Καραμανλής, «έχουν ολοκληρωθεί οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες, δηλαδή έχει γίνει το πρώτο βήμα, για την επέκταση του Μετρό από την Κατεχάκη κατά μήκος της Κηφισίας που θα περνά από το Φάρο Φιλοθέης, το Χαλάνδρι, το Ολυμπιακό Στάδιο στο Μαρούσι και θα φτάνει στην Πεύκη. Τον προηγούμενο μήνα μάλιστα ξεκίνησαν και οι τοπογραφικές μελέτες».

Το δεύτερο στάδιο ωστόσο είναι να γίνουν οι προωθημένες αναγνωριστικές μελέτες και να βρεθεί χρηματοδότηση. Ο κ. Καραμανλής εκτίμησε ότι το συγκεκριμένο έργο θα μπορέσει να ενταχθεί στο επόμενο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, δηλαδή μετά το 2027 και αφού θα έχει τελειώσει το πρώτο σκέλος της Γραμμής 4 του Μετρό.

Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Το έργο της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης αναμένεται να δημοπρατηθεί εντός του 2021 και , σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, δεν θα υπάρχουν διόδια, καθώς δεν θα ενταχθεί στην Αττική Οδό, αλλά θα είναι ένα ξεχωριστό δημόσιο έργο που θα προταθεί για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης θα ξεκινά από τον ομώνυμο κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει μετά από 3,8 χλμ στον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού στην Κάτω Κηφισιά. Το έργο, προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ, θα περιλαμβάνει μία σήραγγα υπόγειας εξόρυξης και μία σήραγγα με τη μέθοδο cut and cover.

Για τα διόδια στον κόμβο Βαρυμπόμπης

Σχετικά με τα διόδια στον κόμβο της Βαρυμπόμπης επί της Εθνικής Οδού, ο υπουργός σημείωσε ότι η σύμβαση παραχώρησης είναι πολύ σαφής και αναφέρει ότι θα πρέπει να μπουν και εκεί διόδια. «Ωστόσο, εκκρεμούν ακόμη ζητήματα περιβαλλοντικών όρων και αδειοδότησης και το Υπουργείο έχει έρθει σε διαπραγμάτευση με τον παραχωρησιούχο αναζητώντας λύση».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ηράκλειο: «Πρέπει να πάω φυλακή για να μην ξαναπιώ», είπε στο δικαστήριο ο Σέρβος μετά τα δύο τροχαία

Ελλάδα / Ηράκλειο: «Πρέπει να πάω φυλακή για να μην ξαναπιώ», είπε στο δικαστήριο ο Σέρβος μετά τα δύο τροχαία

Ζήτησε να μην του αναγνωριστούν ελαφρυντικά για τα τροχαία, όπου σκότωσε 85χρονο και τραυμάτισε δύο γυναίκες - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 7 ετών και 3 μηνών, χωρίς αναστέλλουσα δύναμη
LIFO NEWSROOM
ΟΣΕ: «Τα τρένα ήταν σε απόσταση 1000 μέτρων» λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ

Ελλάδα / Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων: «Το γεγονός είναι σοβαρό, ψάχνουμε την αιτία, οι δύο αμαξοστοιχίες απείχαν 1.000 μέτρα»

«Οι μηχανοδηγοί αντιλήφθηκαν ότι υπάρχει αντικρουόμενη εντολή» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης - Μετά το περιστατικό με το δέντρο που σφήνωσε στην καμπίνα του μηχανοδηγού δημιουργείται διεύθυνση πρασίνου στον ΟΣΕ για να... κόβει τα δέντρα που εμποδίζουν τις αμαξοστοιχίες
LIFO NEWSROOM