Κάθε εμπλοκή του με την υπόθεση του Noor 1 αρνήθηκε, χθες, ο Αιμίλιος Κοτσώνης κατά την απολογία του Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά.
Ο κατηγορούμενος, επί σειρά ετών παράγοντας του Ολυμπιακού και ιδιοκτήτης εταιρείας εμπορίας αυτοκινήτων Αιμίλιος Κοτσώνης, είχε καταδικαστεί σε πρώτο βαθμό σε 10 έτη κάθειρξη για απλή συνέργεια στη μεταφορά των 2,1 τόνων ηρωίνης του Noor One.
«Σε όλη αυτήν την ιστορία, εγώ δεν έχω καμιά σχέση με την υπόθεση. Από τους κατηγορούμενους ξέρω τρία άτομα τον Φάρο, τον Μπουρδούβαλη και το Γιαννουσάκη» ανέφερε ο Κοτσώνης ξεκινώντας την απολογία του.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της efsyn.gr, ο ίδιος είπε πως γνώρισε τον (καταδικασθέντα ισόβια στον πρώτο βαθμό) εφοπλιστή Μ. Γιαννουσάκη στην... μπιρίμπα. «Είχα γνωρίσει το Γιαννουσάκη ενάμιση χρόνο πριν το 2012, από τον κουμπάρο του τον Στέλιο το Διονυσίου. Παίζαμε μπιρίμπα. Είχαμε μάθει ότι ο Γιαννουσάκης δραστηριοποιούνταν στο Ντουμπάι και ετοιμαζόταν να ξαναφύγει κάτω. Τα βαπόρια ήταν πολύ ακριβά και έτσι τον γνώρισα στο Φάρο για να αγοράσει το πλοίο, το Noor».
«Έγινε η συνάντηση. Τα συμφωνήσαμε. Μάλιστα ο Γιαννουσάκης ήθελε να βάλει το Φάρο και μένα στη δουλειά. Μετά από σκέψη δεν μπήκαμε και ο Γιαννουσάκης πήρε το βαπόρι και κατέβηκε να κάνει τη δουλειά που έκανε όλα τα χρόνια. Το βαπόρι θα το δούλευε ο Γιαννουσάκης και θα το ξεπληρώνει σιγά σιγά στον Φάρο. Θα το αγόραζε με δόσεις, χωρίς προκαταβολή».
Κατά την απολογία του, αναφέρθηκε στην εταιρεία με τα αρχικά του ονόματος του, GFTK, των συγκατηγορούμενων του Φάρου-Γιαννουσάκη και του συνεταίρου του Φάρου, Τζανετή (ο οποίος δεν διώκεται για την υπόθεση)
Απαντώντας σήμερα ο Κοτσώνης για την εταιρεία με τα αρχικά των ονομάτων τους, είπε: «Η εταιρεία με τα αρχικά μας έγινε εν αγνοία μας. Δεν συμφωνήσαμε να γίνει τέτοια εταιρεία».
Όπως ισχυρίζεται ο Αιμίλιος Κοτσώνης, το μόνο που έκανε σχετικά με το «Noor One» ήταν να συστήσει στον οικογενειακό του φίλο και τελευταίο ιδιοκτήτη του πλοίου, Παντελή Καλαφάτη, τον Γιώργο Μπουρδούβαλη, τον οποίο τότε θεωρούσε «πολύ σοβαρό προμηθευτή» στα Εμιράτα, με σκοπό να γίνονται επικερδείς τοπικοί πλόες μεταφοράς πετρελαίου στην περιοχή των Εμιράτων.
Είχε καταδικαστεί σε πρώτο βαθμό σε 10 έτη κάθειρξη για απλή συνέργεια στη μεταφορά του φορτίου του Noor 1, αλλά μετά την έφεση της Εισαγγελέως της Έδρας του πρωτόδικου δικαστηρίου, δικάζεται για συναυτουργία. Αν αποδειχθεί αυτό στην νέα ακροαματική διαδικασία, τότε κινδυνεύει ακόμα και με ισόβια.
Με πληροφορίες από efsyn.gr/zougla.gr
σχόλια