Μέσω ανάρτησης στα social media η Κατερίνα Βρανά αφηγείται την ταλαιπωρία που έζησε -και συνεχίζει να βιώνει- με την εταιρεία Airbnb, μετά την άφιξή της στο Λονδίνο για επαγγελματικούς λόγους.
«Από τη στιγμή που έφτασα στο Λονδίνο, έχω “παγιδευτεί” στην πιο αγχωτική και απογοητευτική κατάσταση λόγω του Airbnb», ανέφερε η Κατερίνα Βρανά. Στη συνέχεια, εξήγησε αναλυτικά όσα έχουν συμβεί, επισημαίνοντας πως όλα ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου.
«Ο οικοδεσπότης με ενημέρωσε ότι δεν θα μπορούσα να κάνω check-in λόγω των προηγούμενων επισκεπτών, οι οποίοι παρατείνουν τη διαμονή τους κατά 3 ημέρες». Συμπλήρωσε πως ο οικοδεσπότης «προσφέρεται να με φιλοξενήσει σε πολυτελές ξενοδοχείο για αυτές τις 3 νύχτες». Η stand-up κωμικός ανέφερε επίσης πως έπειτα από 4 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο, επικοινώνησε με την Airbnb για να τους ενημερώσει για την κατάσταση».
Αμέσως μετά, η Κατερίνα Βρανά τόνισε ότι ο οικοδεσπότης εξαφανίστηκε, αφήνοντας απλήρωτο τον λογαριασμό στο ξενοδοχείο, κάτι που έπρεπε να «καλύψω εγώ». Παράλληλα, «με άφησε χωρίς κατάλυμα», τη στιγμή που πρόκειται «να μείνω στο Λονδίνο για περίπου έναν μήνα».
Η Κατερίνα Βρανά επισημαίνει πως «ταξιδεύω με τον βοηθό μου, με αποσκευές για 1 μήνα, συν αναπηρικό αμαξίδιο». Στη συνέχεια, αναφέρει πως «η Airbnb προσφέρθηκε να με βοηθήσει να βρω νέα διαμονή, αλλά χρειάστηκαν 2 ημέρες κατά τις οποίες έπρεπε να αλλάζω ξενοδοχεία», καθώς δεν υπήρχε διαθεσιμότητα.
Η ίδια στις αναρτήσεις της στα social media μιλάει και για τα όσα προσφέρει η Airbnb σε τέτοιες περιπτώσεις. «Πρώτον, πλήρης επιστροφή χρημάτων κατά την κράτηση, δεύτερον, αποζημίωση 7 διανυκτερεύσεων σε νέο κατάλυμα και τρίτον, μερική αποζημίωση για τον λογαριασμό στο ξενοδοχείο».
Σύμφωνα με τις αναρτήσεις της stand-up κωμικός, «έγινε η επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο η έκπτωση για τις 7 διανυκτερεύσεις και η μερική αποζημίωση για τον λογαριασμό του ξενοδοχείου είναι σε εκκρεμότητα». Πρόσθεσε επίσης πως «αντί να διευκολύνει την κατάσταση, η Airbnb μου έχει προκαλέσει τεράστιο άγχος». Παράλληλα, αναφέρει ότι «έχουν περάσει 15 μέρες από τότε. 15 ημέρες συνεχούς ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων με 24 διαφορετικά άτομα από το προσωπικό εξυπηρέτησης. Δεν έχω λάβει την αποζημίωσή μου ή μέρος αυτής».
Η Κατερίνα Βρανά υπογραμμίζει πως «έχω αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην επικοινωνία με την Airbnb παρά στην εργασία μου», ενώ χαρακτηρίζει όλο αυτό που της συνέβη ως «απίστευτα αγχωτικό και απογοητευτικό». Η ίδια είπε επίσης ότι λόγω του άγχους της «έχει αρχίσει να επηρεάζεται η υγεία μου. Τώρα είμαι πολύ θυμωμένη».
Στη συνέχεια, η Κατερίνα Βρανά είπε πως χρειάστηκε να δουλέψει ενώ όλη αυτή η ταλαιπωρία ήταν σε εξέλιξη. «Νομίζω ότι έκανα πολλή υπομονή». Κλείνοντας, είπε πως «είμαι ακόμα στο Λονδίνο» για επαγγελματικούς λόγους. «Και η Airbnb εξακολουθεί να αποφεύγει να εκπληρώσει τις υποσχέσεις της».
Since arriving in London, I have been caught up in the most stressful, frustrating and panic-inducing situation with @Airbnb
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
Please RT
I’ll try and break it down as simply as I can.
Bear in mind that this started on October 3 and it is now October 24.
Here goes:
Upon arrival in London, host informed me that I would be unable to check-in due to previous guests extending their stay by 3 days
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
She offers to put me up in luxury hotel for those 3 nights
After 4 nights in hotel, I contact Airbnb to make them aware of the situation. 1/
Host disappears, leaving unpaid hotel bill which I had to cover and leaving me with no accommodation while I am already on month-long trip in London
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
I am travelling with my assistant, with luggage for 1 month, plus wheelchair because I am disabled. 2/
Airbnb offered to help me find new accomm, but took 2 days in which I had to move hotels cos nearly everywhere accessible was fully booked
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
Airbnb offers
1.full refund on reservation, 2.compensation of 7 nights off in new accommodation.
3. part reimbursement of hotel bill 3/
Refund arrives. Discount of 7 nights off and part reimbursement of hotel bill still pending.
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
Credit/debit cards are struggling w/all the unforeseen expenses. New reservation had 2b booked week by week due to lack of funds, but that makes it more expensive. 4/
Instead of facilitating the situation, Airbnb has just created a whole new world of stress for me.
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
It’s been 15 days since offer. 15 days of constant messaging & calling w 24 different support staff people. I have not received my compensation or my part reimbursement. 5/
I have spent more time communicating with Airbnb than doing my work. I have been communicating w Airbnb WHILE TRAVELLING FOR WORK. It has been incredibly stressful and unbelievably frustrating.
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
The stress is beginning to affect my health, so I am now extraordinarily angry. 6/
I have had to do work throughout all this, whilst trying to find a resolution & secure accommodation. I think I have been exceptionally patient.
— Katerina Vrana (@Vranarama) October 24, 2023
I am still in London. I still have work to do. And Airbnb is still avoiding fulfilling their promises.@airbnb pls fix this. 7/7