Οι τέσσερις νέοι πεζόδρομοι στο κέντρο της Αθήνας

Οι τέσσερις νέοι πεζόδρομοι στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
1

Τέσσερις νέους πεζόδρομους αποκτά από την Πέμπτη 6 Ιουλίου το Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας.

Ο δήμος Αθηναίων, στο πλαίσιο της αποκατάστασης του Εμπορικού Τριγώνου της Αθήνας και της ανάδειξής του σε τρίγωνο – πρότυπο, ολοκληρώνει την πρώτο φάση πεζοδρομήσεων, αποδίδοντας από την ερχόμενη Πέμπτη στις 11 το πρωί στους πεζούς τέσσερις ακόμη δρόμους: τις οδούς Χρυσοσπηλιωτίσσης, Νικίου, Πολυκλείτου και Βλαχάβα (σκιασμένοι με κόκκινο χρώμα στον χάρτη).

Οι τέσσερις νέοι πεζόδρομοι στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter

«Πρόκειται για τέσσερις δρόμους που ενώ είναι θεσμοθετημένοι πεζόδρομοι, έως σήμερα παρέμεναν πεζόδρομοι μόνο στα χαρτιά» τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μία πρώτη παρέμβαση του δήμου Αθηναίων, με στόχο τη μετατροπή του Εμπορικού Τριγώνου σε τρίγωνο - πρότυπο, με κανόνες στη διαχείριση του δημόσιου χώρου, τη στάθμευση και την κυκλοφορία των οχημάτων, την τροφοδοσία των καταστημάτων, τη διαχείριση των απορριμμάτων, την αφισοκόλληση και το γκράφιτι».


Η αποκατάσταση του Εμπορικού Τριγώνου της Αθήνας από τον δήμο Αθηναίων έχει ως αποκλειστικό δωρητή το «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος».

Οι τέσσερις νέοι πεζόδρομοι στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter


Από την Πέμπτη 6 Ιουλίου δεν θα μπορούν πλέον να στρίβουν αριστερά από την οδό Πραξιτέλους προς τις οδούς Χρυσοσπηλιωτίσσης, Βύσσης και Νικίου. Υπενθυμίζεται ότι η κίνηση των οχημάτων από το Σύνταγμα και τη Σταδίου προς την οδό Αθηνάς, μπορεί να γίνεται μόνο από τις οδούς Μητροπόλεως, Καραγιώργη Σερβίας και Σοφοκλέους.


Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη φάση πεζοδρομήσεων, μετά από σειρά συναντήσεων και ανταλλαγή απόψεων με τους καταστηματάρχες και τους κατοίκους, ξεκίνησε την 1η Απριλίου από τις οδούς Βύσσης και Καϊρη και συνεχίστηκε στις 8 Μαΐου, με τις οδούς Αγάθωνος και Καρόρη (σκιασμένοι με πράσινο χρώμα στον χάρτη).

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM