Πράσινο φως για τα μεγάλα έργα από την Κομισιόν

Πράσινο φως για τα μεγάλα έργα από την Κομισιόν Facebook Twitter
0

Πάνω από 180 εκατ. ευρώ για την κατασκευή της οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την περιοχή του Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά- Νότου στην Ελλάδα, ενέκρινε την Παρασκευή η Κομισιόν.

Όπως αναφέρει η Επιτροπή σε ανακοίνωσή της, πρόκειται για ένα από τα έργα προτεραιότητας, που υποβλήθηκαν τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί η επιστροφή της Ελλάδας σε τροχιά ανάπτυξης, μέσω της επένδυσης πόρων από τα διαρθρωτικά ταμεία.

Σχολιάζοντας την απόφαση, ο αρμόδιος για θέματα Περιφερειακής Πολιτικής επίτροπος Γιοχάνες Χαν δήλωσε:

«Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο υποδομής που θα ωφελήσει την ελληνική οικονομία. Οι κοινές μας προσπάθειες να ξεπεράσουμε τα οικονομικά και τα τεχνικά προβλήματα αρχίζουν σταδιακά να αποδίδουν καρπούς. Αυτό και άλλα παρόμοια έργα θα συμβάλουν στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των Ελλήνων, δημιουργώντας άμεσες ευκαιρίες απασχόλησης».

Το έργο του Ακτίου έχει συνολικό μήκος 48,5 χλμ, παρακάμπτοντας τη λίμνη Αμβρακία. Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα. Το έργο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (TEN-T).

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), θα καλύψει τα 180,9 εκατομμύρια ευρώ από τα 232,43 εκατομμύρια ευρώ, που θα κοστίσει συνολικά το έργο. Αυτή η νέα σύνδεση θα βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης, θα μειώσει τη διάρκεια των μετακινήσεων και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Πρόκειται για ένα από τα λεγόμενα «μεγάλα έργα», η συνολική δημόσια χρηματοδότηση των οποίων υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι υπόκεινται σε ειδική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ άλλα είδη έργων εγκρίνονται σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο.

Από αυτά έχουν ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή 12 μεγάλα έργα, στα οποία περιλαμβάνονται τα ακόλουθα έργα που εγκρίθηκαν πρόσφατα:

- Αστικά λεωφορεία χαμηλών εκπομπών (ΕΘΕΛ), (συνολικό κόστος: 56,8 εκατομμύρια ευρώ).

- Ανακαίνιση των γραμμών των «Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς» (ΗΣΑΠ) και της σήραγγας της Ομόνοιας, (συνολικό κόστος: 97,4 εκατομμύρια ευρώ).

Η Επιτροπή παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς την εκτέλεση αυτών των έργων, βοηθώντας συγχρόνως τις ελληνικές αρχές να βελτιστοποιήσουν τη χρήση των επενδυτικών κονδυλίων της ΕΕ.

Για την περίοδο 2007- 2013 προβλέπονται για την Ελλάδα επενδύσεις συνολικού ύψους 20,4 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο της πολιτικής για τη συνοχή.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δολοφονία τοπογράφου: Βίντεο ντοκουμέντο με τους συλληφθέντες να αποχωρούν από το κρησφύγετο

Ελλάδα / Δολοφονία τοπογράφου: Βίντεο ντοκουμέντο με τους συλληφθέντες να αποχωρούν από το κρησφύγετο

Το υλικό δείχνει τη στιγμή που ο εκτελεστής του τοπογράφου και ο συνεργός του εισέρχονται σε γκαράζ, ο ένας με αυτοκίνητο και ο άλλος με το σκούτερ που χρησιμοποιήθηκε στην επίθεση
LIFO NEWSROOM
Τέμπη: Πρώτη δικαστική απόφαση για αποζημίωση – Ευθύνες σε Hellenic Train και ΟΣΕ

Ελλάδα / Τέμπη: Πρώτη δικαστική απόφαση για αποζημίωση – Ευθύνες σε Hellenic Train και ΟΣΕ

Η δικαστική απόφαση αναγνωρίζει επίσης ευθύνη στον σταθμάρχη Λάρισας και στον μηχανοδηγό, καθώς οι κινήσεις τους, σύμφωνα με την απόφαση, παραβίασαν τον γενικό κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ
LIFO NEWSROOM
Πάτρα: Σε επιφυλακή για τη μηνιγγίτιδα ενόψει καρναβαλιού – «Θέλει μεγάλη προσοχή»

Ελλάδα / Πάτρα: Σε επιφυλακή για τη μηνιγγίτιδα ενόψει καρναβαλιού – «Θέλει μεγάλη προσοχή»

Απευθύνεται έκκληση προς τις αρμόδιες αρχές για την παροχή δωρεάν εμβολίου κατά της μηνιγγίτιδας Β σε όλους τους φοιτητές της Πάτρας, μετά τον τραγικό θάνατο του 20χρονου
LIFO NEWSROOM
Τέμπη: Πειθαρχικός έλεγχος σε στελέχη της Πυροσβεστικής – Δεν έγινε αυτοψία για 23 ημέρες

Ελλάδα / Τέμπη: Πειθαρχικός έλεγχος σε στελέχη της Πυροσβεστικής – Δεν έγινε αυτοψία για 23 ημέρες

Το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής επέστρεψε στην Αθήνα και επανήλθε στο σημείο 23 ημέρες αργότερα, προκειμένου να συντάξει το πολυσέλιδο πόρισμα που υποβλήθηκε εβδομάδες αργότερα
LIFO NEWSROOM