Σκληραίνει η ΣΤΑΣΥ: Πώς θα αντιμετωπίζει πλέον τις στάσεις εργασίας στο μετρό

Σκληραίνει η ΣΤΑΣΥ: Πώς θα αντιμετωπίζει πλέον τις στάσεις εργασίας στο μετρό Facebook Twitter
2

Πιο σκληρή στάση της απέναντι στους συνδικαλιστές αποφάσισε η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου «να διασφαλίσει τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού», που συχνά έρχεται αντιμέτωπο, ειδικά σε ώρες αιχμής, με στάσεις εργασίας εργαζομένων στο μετρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από δω και στο εξής, η διοίκηση της εταιρείας -δεδομένου ότι προγραμματίζεται τις επόμενες ημέρες νέα στάση εργασίας από το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση και να αποφασιστεί πιθανή 24ωρη απεργία- «θα προχωρήσει στην αξιοποίηση κάθε ένδικου μέσου, προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού».

Στις πρόσφατες στάσεις εργασίας, στις Γραμμές 2 και 3, συμμετείχαν στην μεν πρώτη κινητοποίηση (25 Ιουνίου) 23 ηλεκτροδηγοί και στη δεύτερη (29 Ιουνίου) 12.

Πιο αναλυτικά, στην κινητοποίηση της 25ης Ιουνίου με στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στη γραμμή 2 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 30 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 16 και στη γραμμή 3 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 32 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 7.

Στην κινητοποίηση της 29ης Ιουνίου, από τις 11 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας ( διευρυμένο ωράριο έως τις 2 τα ξημερώματα) στη γραμμή 2 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 18 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 7 και στη γραμμή 3 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 20 άτομα και έκαναν στάση εργασίας μόλις 5 άτομα.

Στα αιτήματά του, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, κάνει λόγο για «τραγική κατάσταση από τις ελλείψεις σε ανταλλακτικά συρμών και ηλεκτροδηγούς που έχουν ως αποτέλεσμα να αγγίζουμε σήμερα το κατώτερο όριο ασφάλειας και ποιότητας στη μετακίνηση των επιβατών».

Σε ό,τι αφορά τις ελλείψεις προσωπικού όντως υπάρχει πρόβλημα, καλύπτεται από τα ήδη άτομα με υπερωρίες, αλλά λόγω των μηνημονιακών περιορισμών δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις.

Η ΣΤΑΣΥ στην παρούσα φάση έχει προχωρήσει στην εκπαίδευση προσωπικού από άλλες ειδικότητες, ώστε να εκπαιδευτούν και να ενταχθούν στο δυναμικό των οδηγών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ζήτησε και αναμένει την έγκριση για την αύξηση του ορίου ηλικίας των οδηγών στα 45, ώστε να "διευρύνει τη δεξαμενή" από την οποία θα αντλήσει νέους οδηγούς.

Σήμερα κανείς μπορεί να εκπαιδευτεί για να γίνει οδηγός μέχρι την ηλικία των 40 ετών. Στο αίτημα περί ελλείψεων ανταλλακτικών, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπήρχαν κάποιες καθυστερήσεις σε διαγωνισμούς που αφορούσαν ανταλλακτικά, είτε λόγω ενστάσεων των συμμετοχόντων είτε λόγω καθυστέρησης στις πιστώσεις από το υπουργείο Οικονομικών.

Παντως, «τα προβλήματα αυτά δεν επηρέασαν το συγκοινωνιακό έργο σε καμία στιγμή και τα δρομολόγια γίνονταν όπως ήταν προγραμματισμένα» σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.

Ελλάδα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για Αμαλιάδα και Μουρτζούκου: Περιμένουμε να διαπιστώσουμε αν υπάρχει εγκληματική ενέργεια

«Δεν έχει αργήσει η αστυνομία για την υπόθεση, διεξάγεται έρευνα για τους πέντε θανάτους ταυτόχρονα» επισήμανε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Η λύση υπάρχει και εφαρμόζεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο: minimum SLA ενα μίνιμουμ δηλαδή επίπεδο υπηρεσιών/δρομολογίων που είναι υποχρεωμένοι οι υπάλληλοι να παρέχουν ακόμα και αν συμμετέχουν κατα 100% στην απεργία. Αλλά όποιος δεν θάλει να ζημώσει.