Στους πεζούς ανήκει αύριο η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης στη Θεσσαλονίκη

Στους πεζούς ανήκει αύριο η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης στη Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
4

Κλειστή για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα θα παραμείνει αύριο, από τις 11 το πρωί και για έξι ώρες, η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης στη Θεσσαλονίκη, που πεζοδρομείται μία φορά σε μηνιαία βάση.


Συγκεκριμένα η Λ.Νίκης θα αποδοθεί στους πεζούς και ποδηλάτες μέχρι τις 5 το απόγευμα από τη συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου μέχρι το ύψος του Λευκού Πύργου, ενώ ταυτόχρονα θα αμφιδρομηθούν οι οδοί Δημοσθένους και Πλουτάρχου, ώστε να εξυπηρετούνται οι σταθμοί αυτοκινήτων.


Με μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Τροχαίας θα τοποθετηθεί κατάλληλη σήμανση στα σημεία των εκτροπών (ταινίες επισήμανσης και κώνοι) και θα υπάρχουν τροχονόμοι σε καίρια σημεία για την ενημέρωση των οδηγών και τη ρύθμιση της κυκλοφορίας.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

Ελλάδα / Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

«Η Τροχαία έκανε ελέγχους αλλά αν κλείσουν και τα δύο τα ρεύματα, θα μπλοκαριστεί και η Τροχαία και τα εκχιονιστικά μέσα στις ουρές» εξήγησε
LIFO NEWSROOM
ΕΥΔΑΠ για τα λύματα στην παραλιακή: Το δίκτυο αποχέτευσης υπερφορτώνεται λόγω των 7.000 παράνομων συνδέσεων

Ελλάδα / ΕΥΔΑΠ για λύματα στην Παραλιακή: Το δίκτυο υπερφορτώνεται λόγω 7.000 παράνομων συνδέσεων

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται το πρόβλημα και το αποδίδει στις παράνομες συνδέσεις στο δίκτυο, για τις οποίες, όπως τόνισε, λαμβάνονται μέτρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Βέβαια η λεωφόρος Νίκης θα μπορούσε να είναι μόνιμα πεζόδρομος αν είχε γίνει η υποθαλάσσια, με πολλαπλά οφέλη για την εικόνα της πόλης και την υγεία των κατοίκων. Αλλά τότε πως θα μπορούσαν οι κάθε λογής "αγωνιστές", τύπου Καρανίκα, να διαφημίζουν την ένδεια τους ως πολίτες;
Χωρίς να διαφωνώ για την κριτική στον Καρανίκα και τους ομοίους του, θα ήθελα να επισημάνω οτι η υποθαλάσσια, όπως σχεδιάστηκε και προσπάθησαν να την περάσουν, θα έκοβε ένα μεγάλο μέρος της νέας παραλίας από την πόλη, με ταυτόχρονη επέκταση του αυτοκινητόδρομου σε βάρος των πάρκων και θα μποτιλιάριζε απερίγραπτα την Ανθέων.
Σύμφωνοι, είχε πολλά προβλήματα ο σχεδιασμός και ιδιαίτερα η εκτέλεση, όχι όμως αξεπέραστα. Οι αντιδρώντες ωστόσο δεν ζητούσαν τη διόρθωση τους αλλά την ακύρωση του έργου (γιατί άραγε;). Σε κάθε περίπτωση, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.
Από όσο θυμάμαι είχαν παρουσιαστεί αντιπροτάσεις, κυριως στην έξοδο της υποθαλάσσιας, αντί για το σημείο που είναι τώρα οι ομπρέλες να ο ένας κλαδος να συνέχιζε υπόγεια/υποθαλάσσια ως και το μέγαρο και να συνδεόταν απευθείας με την πόντου. Αλλά με Νομάρχη τον Πανίκα και Δήμαρχο τον Φτερωτό Ληστή όλα αυτά αγνοήθηκαν με κατάληξη το ΣτΕ το οποίο και τελικά την απέρριψε. Ταφόπλακα ήταν και το ΚΑΣ που έκρινε οτι η κατασκευή θα κατέστρεφε υποθαλάσσιες αρχαιότητες. Μια πιο λογική επαναχάραξη θα με έβρισκε απόλυτα σύμφωνο.