Αλλάζουν τα δεδομένα για τα τέλη κυκλοφορίας από 1η Σεπτεμβρίου καθώς τίθεται σε ισχύ ο νέος τρόπος μέτρησης των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, με τους ιδιοκτήτες των νέων αυτοκινήτων να γλιτώνουν τις αυξήσεις.
Ο νέος τρόπος μέτρησης των εκπομπών ρύπων με το πρότυπο WLTP δημιούργησε ανησυχία στους ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων για τα τέλη κυκλοφορίας καθώς οι αυξήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούσαν το 100%. Ωστόσο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας ,τόνισε ότι θα υπάρξει κυβερνητική παρέμβαση για να λυθεί το ζήτημα.
«Έχουμε επικοινωνήσει με τους συναρμόδιους Υπουργούς, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης. Η οποιαδήποτε αναπροσαρμογή στις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων δεν θα οδηγήσει σε επιβάρυνση των πολιτών από τέλη κυκλοφορίας. Θα γίνει όποια αναγκαία προσαρμογή χρειάζεται ώστε η όποια αλλαγή να είναι δημοσιονομικά ουδέτερη» ξεκαθάρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Σύμφωνα με τον WLTP, τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν μετά από την 31η Οκτωβρίου του 2010, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρα:
0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ
91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο
101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο
121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο
141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο
161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο
181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο
201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο
Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο