Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η 21χρονη φοιτήτρια που παρασύρθηκε στην Καμάρα - Δωρίζει τα όργανά της οικογένειά της

Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η 21χρονη φοιτήτρια που παρασύρθηκε στην Καμάρα - Δωρίζει τα όργανά της οικογένειά της Facebook Twitter
0

Υπέκυψε στα βαριά τραύματά της η 21χρονη φοιτήτρια που παρασύρθηκε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας από αυτοκίνητο και εγκαταλείφθηκε στη Θεσσαλονίκη. 

Όπως αναφέρει το thesstoday.gr, η 21χρονη το πρωί της Κυριακής άφησε την τελευταία της πνοή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

«Η Εμμανουέλα ήταν ένα παιδί θαύμα από όταν γεννήθηκε και φεύγοντας ήθελε να κάνει ακόμα ένα θαύμα, να χαρίσει ζωή, αυτή που της στέρησαν» ανέφερε η μητέρα της στο ThessToday.gr, με την οικογένειά της να γνωστοποιεί πως θα δωρίσει τα όργανά της. 

Υπενθυμίζεται πως το βράδυ της Δευτέρας, 26χρονος οδηγός παρέσυρε την νεαρή φοιτήτρια, στο ύψος της Καμάρας, στην Εγνατία. Μάλιστα, έκανε όπισθεν και τη χτύπησε δεύτερη φορά εγκαταλείποντας βαριά τραυματισμένη στην άσφαλτο. Ώρες μετά ξεφορτώθηκε τον αριθμό των πινακίδων κυκλοφορίας πριν τον κόμβο Ασβεστοχωρίου. Αφού παρήλθε το 48ωρο αυτόφωρο, ο ίδιος παρουσιάστηκε την Πέμπτη ενώπιον της Ελληνικής Αστυνομίας.

Αύριο οι απολογίες οδηγού και συνοδηγού

Στο μεταξύ, για αύριο είναι προγραμματισμένες οι απολογίες τόσο του 26χρονου οδηγού του αυτοκινήτου όσο και της 19χρονης συνεπιβάτιδάς του, που συνελήφθησαν για την υπόθεση και παραμένουν υπό κράτηση. Σε βάρος τους είχε απαγγελθεί ποινική δίωξη κακουργηματική χαρακτήρα.

Μετά την εξέλιξη του θανάτου της φοιτήτριας η δίωξη αναμένεται να διαφοροποιηθεί.

Υπενθυμίζεται ότι η αρχικώς απαγγελθείσα δίωξη αφορούσε τις πράξεις της επικίνδυνης οδήγησης που είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη (κακούργημα) για τον - αλβανικής καταγωγής - οδηγό και της συνέργειας στην πράξη αυτή για την 19χρονη.

Επιπλέον, ο πρώτος διώκεται για εγκατάλειψη τροχαίου και οδήγηση χωρίς δίπλωμα και η δεύτερη για συνέργεια σε εγκατάλειψη τροχαίου.

Ο 26χρονος είχε παρουσιαστεί το πρωί της Πέμπτης (εκτός αυτόφωρης διαδικασίας) στην Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, συνοδευόμενος από το δικηγόρο του, κι έδωσε κατάθεση για το περιστατικό (διαπιστώθηκε ότι δεν διέθετε άδεια παραμονής στη χώρα). Λίγες ώρες νωρίτερα είχε συλληφθεί στο πλαίσιο του αυτοφώρου και η 19χρονη.

Ο 26χρονος απευθύνθηκε προ ημερών στους γονείς του θύματος, ζητώντας «συγγνώμη», επιχειρώντας να αποδώσει την εγκατάλειψη της άτυχης γυναίκας «στον φόβο του».

«Τρόμαξα, έφυγα από εκεί, έχω μετανιώσει, πάω να παραδοθώ. Ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μου με ένα κινητό στο χέρι. Δεν μπόρεσα να κοντρολάρω το αυτοκίνητο», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Mega λίγο πριν παραδοθεί στις αρχές. «Ζητάω μία συγγνώμη από τους γονείς της, δεν είμαι κάποιος που ήθελε να πατήσει άνθρωπο στον δρόμο, κανένας δεν θέλει κάποιον να πατήσει», πρόσθεσε.

Σημειώνεται ότι ο δικηγόρος της οικογένειας είχε χαρακτηρίσει ως «προκλητικότατες» τις δηλώσεις του οδηγού, που ισχυρίστηκε ότι «αν η κοπέλα περνούσε τη διάβαση δεν θα είχε συμβεί το περιστατικό».

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM