Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας έστειλε μέσω του αριθμού 112 προειδοποιητικό μήνυμα στους κατοίκους και στους επισκέπτες περιοχών, όπου υπάρχει υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς.
Η αποστολή SMS σε κινητά τηλέφωνα έγινε για πρώτη φορά - μετά τη δοκιμαστική εφαρμογή πριν από λίγες ημέρες στη Σύρο - προκαλώντας αρχικά απορία στους πολίτες, καθώς το μήνυμα ήταν ηχητικό και γραπτό. Ωστόσο στην πρώτη εφαρμογή του παρατηρήθηκαν επιμέρους προβλήματα, αφού σύμφωνα με αρκετές αναφορές, δεν το έχουν λάβει όλοι στις περιοχές όπου εστάλη.
Το SMS από τον αριθμό άμεσης ανάγκης 112 ακολουθείται από έναν παρατεταμένο ήχο και η οθόνη του κινητού αρχικά «μαυρίζει», ενώ μετά ανοίγει ολόκληρο το μήνυμα που έχει σταλεί και στην αγγλική γλώσσα.
Το SMS του 112 γράφει: «Γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας 10-08-2019 11:56. Αποφύγετε ενέργειες που ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά στην ύπαιθρο. Ακραίος κίνδυνος πυρκαγιάς. Οδηγίες προστασίας civilprotection.gr».
ΓΓΠΠ: «Πρωταρχικό μας μέλημα η ζωή και η περιουσία των πολιτών»
«Πρωταρχικό μας μέλημα είναι η ζωή και η περιουσία των πολιτών» δήλωσε ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, με αφορμή την επίσημη έναρξη σήμερα, της ενδιάμεσης λύσης του 112 και τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων SMS και CB (Cell Broadcast), ένα μήνα μετά την εξαγγελία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Όπως ανέφερε ο κ. Χαρδαλιάς, «η προσπάθεια αυτή είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ), του Κέντρου Επιχειρήσεων Πολιτικής Προστασίας (ΚΕΠΠ) και όλων των παρόχων κινητής τηλεφωνίας με την ιδιαίτερα σημαντική συμβολή του Ειδικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Γεώργιου Μάριου Καραγιάννη».
Και συμπλήρωσε: «Ξεκινώντας σήμερα τη λειτουργία της ενδιάμεσης λύσης, αποδεικνύουμε και έμπρακτα ότι δεν στεκόμαστε μόνο στα λόγια, αλλά προχωράμε σε έργα προς όφελος της προστασίας της ζωής και της περιουσίας των πολιτών, που είναι το πρωταρχικό μας μέλημα».
Υπενθυμίζεται ότι η «ενδιάμεση λύση», η οποία τίθεται σε εφαρμογή έως το τέλος του έτους οπότε και θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως το έργο, λειτουργεί από σήμερα σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι σε απόλυτη ετοιμότητα να αποστέλλει μηνύματα σε όσα κινητά τηλέφωνα βρίσκονται εντός των περιοχών ενδιαφέροντος, προκειμένου οι πολίτες να προστατευθούν από μία φυσική καταστροφή.
σχόλια