Άγριες Μέλισσες: H πρεμιέρα του ΑΝΤ1 κέρδισε το The Voice - Η τηλεθέαση της πρώτης «μάχης»

Άγριες Μέλισσες: H πρεμιέρα του ΑΝΤ1 κέρδισε το The Voice - Η τηλεθέαση της πρώτης «μάχης» Facebook Twitter
0

Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς Άγριες Μέλισσες στον ΑΝΤ1 κέρδισε την πρώτη μάχη απέναντι σε ισχυρό αντίπαλο, το The Voice.

Το σίριαλ το οποίο χθες κατάφερε να γίνει για ώρες το No1 trending topic συζήτησης στο Twitter κατέκτησε και την πρώτη θέση της τηλεθέασης. Μάλιστα οι Άγριες Μέλισσες κέρδισαν και το νεανικό κοινό.

Η νέα σειρά του ΑΝΤ1 κατάφερε να πάρει την πρωτιά στους πίνακες μετρήσεων της Nielsen. Μέχρι την ολοκλήρωση του σίριαλ, το The Voice κινήθηκε σε ποσοστά χαμηλότερα από τα συνηθισμένα και μόνο μετά τη λήξη του πρώτου επεισοδίου του σίριαλ κατάφερε να δει νούμερα που έφτασαν ακόμα και 36,5%. Ωστόσο αυτή η διακύμανση δεν ήταν αρκετή για να του δώσει την πρωτιά την Κυριακή το βράδυ.

Σημειώνεται όμως πως οι Άγριες Μέλισσες και το The Voice δεν θα ξανασυναντηθούν τηλεοπτικά σύμφωνα με τον προγραμματισμό.

ΓΕΝΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 27,8%

THE VOICE 25%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 27,9%
THE VOICE 24,7%

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM