Eurovision 2021: Η χώρα με ποσοστό τηλεθέασης 99,9% - Περισσότεροι τηλεθεατές φέτος

Eurovision 2021: Η χώρα με ποσοστό τηλεθέασης 99,9% - Περισσότεροι τηλεθεατές φέτος Facebook Twitter
EPA/Sander Koning
0

Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision προσέλκυσε 183 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, με τους νέους να δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στη βραδιά του τελικού.

Το ποσοστό της τηλεθέασης στις 36 χώρες, όπου προβλήθηκε ο τελικός στο Ρότερνταμ, όπου νίκησε το ιταλικό συγκρότημα Måneskin, ανήλθε σε 40,5%, ήτοι 4% περισσότερο σε σύγκριση με τον προηγούμενο διαγωνισμό του 2019, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης, που οργανώνει την εκδήλωση.

Μεταξύ των νέων, ηλικίας 15-24 ετών, το ποσοστό τηλεθέασης αυξήθηκε κατά 7%, στο 52,8%.

Το κανάλι Youtube του διαγωνισμού κατέγραψε 50,6 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές σε 234 χώρες, εκ των οποίων το 71% ηλικίας 18-34 ετών.

«Η τεράστια επιτυχία των Måneskin και τόσων άλλων τραγουδιών αυτής της χρονιάς δείχνει πως ο αντίκτυπος του διαγωνισμού της Eurovision είναι ισχυρότερος από ποτέ, ακόμα και στη 65η χρονιά του», δήλωσε ο Μάρτιν Έστερνταχλ, ο εκτελεστικός επόπτης της εκδήλωσης.

Στην Ιταλία, ο τελικός κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης από το 2011.

Στην Ολλανδία, η τηλεθέαση ανήλθε σε 78,5%, ποσοστό ωστόσο μικρό μπροστά σε εκείνο της Ισλανδίας, όπου το ποσοστό τηλεθέασης έφτασε στο 99,9%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM