Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision προσέλκυσε 183 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, με τους νέους να δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στη βραδιά του τελικού.
Το ποσοστό της τηλεθέασης στις 36 χώρες, όπου προβλήθηκε ο τελικός στο Ρότερνταμ, όπου νίκησε το ιταλικό συγκρότημα Måneskin, ανήλθε σε 40,5%, ήτοι 4% περισσότερο σε σύγκριση με τον προηγούμενο διαγωνισμό του 2019, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης, που οργανώνει την εκδήλωση.
Μεταξύ των νέων, ηλικίας 15-24 ετών, το ποσοστό τηλεθέασης αυξήθηκε κατά 7%, στο 52,8%.
Το κανάλι Youtube του διαγωνισμού κατέγραψε 50,6 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές σε 234 χώρες, εκ των οποίων το 71% ηλικίας 18-34 ετών.
«Η τεράστια επιτυχία των Måneskin και τόσων άλλων τραγουδιών αυτής της χρονιάς δείχνει πως ο αντίκτυπος του διαγωνισμού της Eurovision είναι ισχυρότερος από ποτέ, ακόμα και στη 65η χρονιά του», δήλωσε ο Μάρτιν Έστερνταχλ, ο εκτελεστικός επόπτης της εκδήλωσης.
Στην Ιταλία, ο τελικός κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης από το 2011.
Στην Ολλανδία, η τηλεθέαση ανήλθε σε 78,5%, ποσοστό ωστόσο μικρό μπροστά σε εκείνο της Ισλανδίας, όπου το ποσοστό τηλεθέασης έφτασε στο 99,9%.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP