Eurovision 2024: Κυκλοφόρησε το φετινό σλόγκαν αλλά απογοήτευσε (πάρα πολύ) τους φανς

Eurovision 2024: Κυκλοφόρησε το φετινό σλόγκαν αλλά είναι σκέτη απογοήτευση Facebook Twitter
Φωτ.: EBU
0

Η EBU κυκλοφόρησε το νέο σλόγκαν για τον διαγωνισμό της Eurovision 2024. Ωστόσο απογοήτευσε τους eurofans.

Ο λόγος ήταν ότι το πολυαναμενόμενο φετινό σλόγκαν για τη Eurovision 2024, που αποκαλύφθηκε πριν από λίγο είναι ακριβώς το ίδιο με το περυσινό της Eurovision 2023 και απογοήτευσε τους eurofans οι οποίοι σχολίασαν την έλλειψη δημιουργικής σκέψης.

«Αποκάλυψη του σλόγκαν! Ας γιορτάσουμε 21 χρόνια εμβληματικών σλόγκαν της Eurovision καθώς αποκαλύπτουμε το σύνθημα για το #Malmo2024 και όχι μόνο... #Eurovision2024 #UnitedByMusic» έγραψε στον λογαριασμό της η Eurovision παραθέτοντας ένα βίντεο με όλα τα σλόγκαν των τελευταίων χρόνων.

Η EBU και η SVT ανακοίνωσαν από την πλευρά τους με ενθουσιασμό ότι το «United By Music» επιλέχθηκε ως σλόγκαν για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024 αλλά και όλους τους μελλοντικούς διαγωνισμούς τραγουδιού της Eurovision.

Το σλόγκαν δημιουργήθηκε από το BBC για να καταδείξει τη μοναδική συνεργασία μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ουκρανίας και της διοργανώτριας πόλης Λίβερπουλ στον διαγωνισμό του 2023 και αντανακλά τη δύναμη της μουσικής να φέρνει κοντά τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανέφερε προς υπεράσπισή της η διοργάνωση της Eurovision.

   

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM