Η εταιρεία New York Times Co. ανακοίνωσε μια -υψηλότερη της αναμενόμενης- αύξηση των εσόδων το τελευταίο τρίμηνο, εξαιτίας της σημαντικής αύξησης στην επισκεψιμότητα της ψηφιακής έκδοσης που συνέβαλε στο να εξισορροπηθούν τα υψηλά λειτουργικά κόστη της έκδοσης συνολικά.
Η εταιρεία, η οποία πασχίζει να αντεπεξέλθει μετά τη μείωση των διαφημίσεων στις έντυπες εκδόσεις, είχε χαρακτηρίσει το 2016 ως «χρονιά επενδύσεων» όταν και θα ανέβαζε τον πήχη των ψηφιακών επενδύσεων, ρίχνοντας πάνω από 50 εκατ. δολάρια σε βάθος τριετίας με στόχο να εδραιώσει την ψηφιακή παρουσία της εκτός των ΗΠΑ.
Με βάση διορθωμένα στοιχεία, η εταιρεία είχε έσοδα 6 σεντ ανά μετοχή κατά τη χρήση της το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά 4 σεντ τις μεσοσταθμικές προβλέψεις των αναλυτών, σύμφωνα με την υπηρεσία χρηματοοικονομικής ενημέρωσης Thomson Reuters I/B/E/S.
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στην ψηφιακή έκδοση των New York Times, που αντιστοιχούν στο 35,5% των συνολικών εσόδων, αυξήθηκαν κατά 21,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς, ανακόπτοντας την πτωτική πορεία των δύο τελευταίων τριμήνων.
Ο διευθύνων σύμβουλος των NYT Μαρκ Τόμσον είχε προβλέψει τον Ιούλιο ότι τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση θα παρουσιάσουν αύξηση κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αντισταθμίζοντας την πτώση των διαφημίσεων στις έντυπες εκδόσεις του εκδοτικού ομίλου.
Τα έσοδα από τις συνδρομές στην ψηφιακή έκδοση αυξήθηκαν κατά 16,4%.
Τα λειτουργικά κόστη αυξήθηκαν κατά 3,2% στα 345,5 εκατομμύρια δολάρια, καθώς η επιχείρηση εντείνει την προσπάθειά της να αναβαθμίσει τις ψηφιακές της υπηρεσίες.
Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν πτώση 95,7% (σ.σ. από τα 9,4 εκατομμύρια δολάρια στα 406.000 δολάρια), μείωση που οφείλεται κυρίως στις ριζικές αλλαγές και στις αποζημειώσεις του προσωπικού που απολύθηκε.
Τα έσοδα μειώθηκαν 1% στα 363,6 εκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών που προέβλεπαν 365 εκατομμύρια δολάρια.
Με στοιχεία από Reuters και ΑΠΕ/ΜΠΕ
σχόλια