Το «Hellbound» εκτόπισε το «Squid Game» και εγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix παγκοσμίως

Το νοτιοκορεάτικο «Hellbound» εκτόπισε το «Squid Game» ως η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix παγκοσμίως Facebook Twitter
Netflix
0

Μια ακόμα νοτιοκορεάτικη σειρά τρόμου από το Netflix έχει γίνει εν μία νυκτί παγκόσμιο φαινόμενο.

Το Hellbound ανέτρεψε το Squid Game από την κορυφή της πιο δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με τα analytics του FlixPatrol, το Hellbound έγινε η πιο δημοφιλής τηλεοπτική σειρά του Netflix στον κόσμο στις 20 Νοεμβρίου, κατακτώντας την κορυφή, σε περισσότερες από 80 χώρες μέσα σε 24 ώρες από την πρώτη προβολή της σειράς.

Η σειρά με δυνατά γραφικά εξιστορεί τη βίαιη δράση μιας ομάδας από δαίμονες, οι οποίοι κυνηγούν αμαρτωλούς. Αυτοί προηγουμένως έχουν επισκεφτεί ένα ουράνιο ον, το οποίο με τη σειρά του έχει ενημερώσει το θύμα για την ημερομηνία και την ώρα του θανάτου του.

Τα γιγάντια τριχωτά πλάσματα αποτεφρώνουν τα θύματά τους και τα στέλνουν στην κόλαση, προκαλώντας ένα ξέσπασμα δημόσιας υστερίας και θρησκευτικού ζήλου.

Ο πιλότος της σειράς, σε σκηνοθεσία Yeon Sang-ho, έκανε πρεμιέρα στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο τον Σεπτέμβριο του 2021.

Το Squid Game, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου, έμεινε επί 46 συνεχόμενες ημέρες στην πρώτη θέση.

Υπολογίζεται ότι 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε 94 χώρες παρακολούθησαν τη σειρά τον Οκτώβριο. Έχει αποφέρει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη στο Netflix.


Ο δημιουργός του Squid Game είπε σε δηλώσεις του ότι «Δεν είμαι τόσο πλούσιος. Δεν είναι ότι το Netflix μου έδωσε κάποιο μπόνους»


Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο σκηνοθέτης του Squid Game, Hwang Dong-hyuk, ενημέρωσε ότι έρχεται και δεύτερη σεζόν της νοτιοκορεάτικης σειράς.

«Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη διαδικασία του σχεδιασμού της σειράς. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε πότε και πώς θα γίνει η δεύτερη σεζόν», τόνισε.

Με πληροφορίες του Guardian

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM