Το Netflix «πετσοκόβει» τις τιμές στην Ινδία - Συνδρομή με 1,72 δολάρια

Netflix Slashes India Prices in Battle with Amazon, Disney Facebook Twitter
0

Το Netflix μειώνει στο ελάχιστο και άρον άρον τις τιμές συνδρομών στην Ινδία όπου έχει μείνει πίσω από τους φτηνότερους ανταγωνιστές υπηρεσιών streaming - την Amazon και την Disney. 

Η Ινδία θεωρείται κρισιμότατη αγορά για την παγκόσμια ανάπτυξη του streaming ψυχαγωγίας και το στέλεχος της πλατφόρμας στη χώρα Monika Shergill ανακοίνωσε, μέσα στην εβδομάδα, μείωση 60% στη βασική συνδρομή, στα 199 ρούπια τον μήνα (2.30 ευρώ). Το Netflix κατέβασε τις τιμές και για το πακέτο θέασης μόνο από κινητά τηλέφωνα στα 1,72 ευρώ ενώ το πιο ακριβό πλάνο (με περισσότερους χρήστες και παράλληλες οθόνες) δεν ξεπερνά τα 7,52 ευρώ. 

Εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε πως η εταιρεία ρίχνει τις τιμές ώστε περισσότεροι καταναλωτές να είναι σε θέση να δουν το διαθέσιμο υλικό από τη χώρα. 

Αναλυτές που μίλησαν στην Wall Street Journal εξηγούν πως η κίνηση θα βοηθήσει το Netflix να γίνει πιο ανταγωνιστικό, καθώς για πολύ καιρό η πλατφόρμα ήταν πιο ακριβή από άλλες streaming πλατφόρμες. Παρά τις εκπτώσεις πάντως, το Netflix παραμένει ακριβότερο του Amazon Prime Video που κοστίζει 1,04 ευρώ και του Disney Hotstar που χρεώνει τον μήνα 0,49 ευρώ. 

Για την ώρα, το Netflix έχει περίπου πέντε εκατομμύρια συνδρομητές στην Ινδία σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία Media Partners Asia, κοινώς πολύ λιγότερους από τα 19 εκατομμύρια συνδρομητών του Amazon Prime και τα 46 εκατομμύρια της Disney+ Hotstar.

Εκτός από το ζήτημα της τιμής, το Netflix υστερεί έναντι των ανταγωνιστών του και σε εγχώριο περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό ως προς την κουλτούρα της αχανούς Ινδίας. Προς το παρόν, οι χρήστες από τη χώρα έχουν πρόσβαση σε 70 ταινίες, ντοκιμαντέρ, σειρές και σταντ απ. 

Παγκοσμίως πάντως το Netflix μετρά 219 εκατομμύρια συνδρομητών ενώ είναι πρώτο και σε αγορές τις Ασίας και του Ειρηνικού, όπως είναι η Νότια Κορέα και η Αυστραλία. 

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM