Netflix: Στο «μικροσκόπιο» η κοινή χρήση κωδικών με φίλους- Το μήνυμα που έστειλε σε χρήστες

Το Netflix εξετάζει λήψη μέτρων για την κοινή χρήση των κωδικών Facebook Twitter
Πηγή φωτό Getty Images
0

Το Netflix άρχισε να δοκιμάζει μια λειτουργία που θα μπορούσε να οδηγήσει σε λήψη μέτρων κατά της εκτεταμένης πρακτικής χρηστών να μοιράζονται τους κωδικούς τους με φίλους ή συγγενείς.

 

Κάποιοι χρήστες του Netflix ανέφεραν ότι έλαβαν ένα μήνυμα που τους ζητά να επιβεβαιώσουν ότι ζουν με τον ιδιοκτήτη του λογαριασμού, εισάγοντας έναν κωδικό που περιλαμβάνεται σε γραπτό μήνυμα ή email που έχει σταλεί στον συνδρομητή.

 

«Αν δεν μένετε με τον ιδιοκτήτη αυτού του λογαριασμού, χρειάζεστε δικό σας λογαριασμό για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε», αναφέρει το μήνυμα, σύμφωνα με τον Guardian.

 

Μέχρι στιγμής στους τηλεθεατές δίνεται η επιλογή να καθυστερήσουν την επαλήθευση και να συνεχίσουν να παρακολουθούν Netflix.

 

«Αυτό το τεστ είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν λογαριασμούς του Netflix είναι εξουσιοδοτημένοι να το κάνουν», δήλωσε εκπρόσωπος της πλατφόρμας.

 

Στο παρελθόν το Netflix έχει αναφέρει ότι δεν έχει πρόβλημα με τη συνήθεια συνδρομητών να μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης τους. Ο συνιδρυτής της πλατφόρμας, Ριντ Χέιστινγκς είχε δηλώσει παλιότερα ότι δεν υπήρχαν σχέδια για λήψη μέτρων ενάντια σε αυτή την πρακτική.

 

Οι πλατφόρμες streaming όπως οι Netflix, HBO Go, Amazon Prime και Disney+ επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν πολλαπλά προφίλ στον λογαριασμό τους, αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις διευκρινίζουν ότι αυτά πρέπει να χρησιμοποιούνται από ανθρώπους εντός του νοικοκυριού.

 

Η ερευνητική εταιρεία Magid έχει εκτιμήσει ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών του Netflix μοιράζονται τον κωδικό τους με κάποιον άλλον. Μελέτη της ιστοσελίδα Cordcutting το 2019 διαπίστωσε ότι περισσότεροι από 40 εκατομμύρια λογαριασμοί παγκοσμίως «δανείζονται» από χρήστες που δεν πληρώνουν. Τον Ιανουάριο το Netflix ανακοίνωσε ότι έφτασε τους 203 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.

 

Με πληροφορίες από Guardian

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM