Και ενώ στην Ελλάδα σύμφωνα με τις εταιρείες που μετρούν τις τηλεθεάσεις η μέση τηλεθέαση έχει αυξηθεί (προφανώς και λόγω της οικονομικής κρίσης) στην Αμερική για τους αντίστοιχους λόγους για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 70 όπου τότε έχει στατιστικές καταγραφές η εταιρεία μετρήσεων Nielsen άρχισε να μειώνεται το ποσοστό των αμερικάνικων νοικοκυριών που έχουν τηλεοπτική συσκευή και που παιρνούν την ώρα τους μπροστά στον τηλεοπτικό δέκτη.
Στην ετήσια εκθεσή της που δημοσιοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα η εταιρεία κάνει λόγο για μείωση της τηλεθέασης και αντίστοιχη αύξηση του ποσοστού των αμερικάνων οι οποίοι επιλέγουν να παρακολουθούν διαδικτυακά πια μέσω διάφορων υπηρεσιών τηλεοπτικού streaming (Netflix, Ηulu) τις αγαπημένες τους σειρές και πρόσωπα.
Επίσης η κατοχή τηλεοπτικού δέκτη από την κρίσιμη για τους διαφημιστές ηλικιακή ομάδα των 18-49 έχει μειωθεί κι αυτή (γύρω στο 2, 7%). Συνυπολογίζοντας το ποσοστό όσων δεν έχουν καθόλου τηλεόραση στο σπίτι τους (3%) το ποσοστό δεν είναι καθόλου αμελητέο και δείχνει μια διαρκώς αυξανόμενη τάση στην Αμερική.
Την αντικατάσταση της παθητικής τηλεοπτικής οθόνης από τη διαδραστική οθόνη και λειτουργία του υπολογιστή.
σχόλια