Έντονες αντιδράσεις από τα κόμματα για την παλιότερη προσφορά των 300 εκατ.ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ- Διαψεύδει το ΤΑΙΠΕΔ

Έντονες αντιδράσεις από τα κόμματα για την παλιότερη προσφορά των 300 εκατ.ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ- Διαψεύδει το ΤΑΙΠΕΔ Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
0

Ουδέποτε υπήρξε προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά τα τρία χρόνια της διαγωνιστικής διαδικασίας, εκτός από σήμερα και τους ιταλικούς σιδηροδρόμους, σχολίασαν νωρίτερα κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ, με αφορμή τις αναφορές για προσφορά 300 εκατ. ευρώ κατά το παρελθόν.

Νωρίτερα η Νέα Δημοκρατία με αφορμή την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχολίασε σε σχετική ανακοίνωση: "Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό". "Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε "ξεπούλημα" τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ μετά από 18 μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ" επισημαίνεται στην ανακοίνωση του γραφείου τύπου του κόμματος.

 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο λαό και θα έπρεπε να εξυγιανθεί και να λειτουργήσει κερδοφόρα σε όφελος του τόπου, τονίζει σε δήλωση του ο γραμματέας του ΠΣ της Λαϊκής Ενότητας Παναγιώτης Λαφαζάνης, με αφορμή την πώληση της επιχείρησης από το ΤΑΙΠΕΔ, προσθέτοντας ότι έτσι, θα συνέβαλε «στην εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μετατροπή της Ελλάδας σε σύγχρονο κόμβο μεταφορών». Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης κατηγόρησε την κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ για τον τρόπο πώλησης όπως λέει, «με φωτογραφικό διαγωνισμό» στον οποίο συμμετέχει, ένας ενδιαφερόμενος, έναντι του εξευτελιστικού, ποσού των 45 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα διασπαθίζονται δυσανάλογα ποσά σε χρηματοοικονομικούς, νομικούς και τεχνικούς συμβούλους για την "κάλυψη" αυτής της πράξης. Τέλος, σημείωσε ότι αυτές οι πράξεις «σε περιόδους οικονομικής κρίσης και κατάρρευσης των αξιών», συνιστούν μεγάλα σκάνδαλα, και υπάρχουν μείζονες πολιτικές και ποινικές ευθύνες.

 

Το Ποτάμι με ανακοίνωσή του σχολίασε επίσης την απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ για την μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εταιρεία των Ιταλικών Σιδηροδρόμων. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα. «Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατ. ευρώ. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατ. ευρώ. Ποιός πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα», επισημαίνει το Ποτάμι. Η ανακοίνωσή περιλαμβάνει υπό μορφή υστερόγραφου και το επιπλέον σχόλιο όπου σημειώνεται: «Ας φροντίσουν οι συνάδελφοι του υπουργοί, να συμπαρασταθούν τουλάχιστον στον κ. Σπίρτζη. Δεν είναι και λίγο να υπογράφεις εσύ να δοθούν αυτά που κατήγγειλες ότι ξεπουλιούνται».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευτύχης Βαρδουλάκης: «Το rebranding του Τσίπρα άργησε»

Newsroom / «Το rebranding του Τσίπρα άργησε»

Υπάρχει χώρος για επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα; Είναι η Ζωή Κωνσταντοπούλου ο αντίπαλος που θέλει η ΝΔ; Γιατί δεν ανακάμπτει το ΠΑΣΟΚ; Και τι σηματοδοτούν οι πρώτες εκατό μέρες του Τραμπ στην εξουσία; O Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον σύμβουλο στρατηγικής και επικοινωνίας, Ευτύχη Βαρδουλάκη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Κυρανάκης: Σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων και προσλήψεις σε ΡΑΣ κι ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Πολιτική / Κυρανάκης: Σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων και προσλήψεις σε ΡΑΣ κι ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε επίσης την προώθηση σύγχρονης εταιρικής δομής για τον νέο ΟΣΕ, με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας και την ταχύτερη εκτέλεση κρίσιμων έργων
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης στο υπουργικό για σιδηρόδρομο: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες

Πολιτική / Μητσοτάκης στο υπουργικό για σιδηρόδρομο: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες

Η αποκατάσταση των υποδομών στη Θεσσαλία, πλήρης τηλεδιοίκηση και αυτόματη πέδηση, γεωεντοπισμός τρένων σε πραγματικό χρόνο και η νέα πλατφόρμα railway.gov.gr στο υπουργικό
LIFO NEWSROOM
Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Πολιτική / Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Η εκπαίδευση θα βασίζεται στις σύγχρονες τεχνολογίες και τα διδάγματα πρόσφατων συγκρούσεων, περιλαμβάνοντας νέες ειδικότητες και εκπαίδευση σε σύγχρονα οπλικά συστήματα, τακτικές μάχης, χρήση drones και προσομοιωτές μάχης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Πολιτική / Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Η νομοθετική ρύθμιση που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός επιλύει το πρόβλημα της αναγνώρισης τίτλου ειδικότητας και συνακόλουθα της εξειδίκευσης που απέκτησαν Ελληνες γιατροί σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM