Ο Νίκος Αναδιώτης μιλώντας σε ρεπόρτερ τηλεοπτικών εκπομπών που τον συνάντησαν στο αεροδρόμιο, πριν αναχωρήσει ξανά για τις Βρυξέλλες και τοποθετήθηκε μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τις απόψεις του για το ζήτημα των αμβλώσεων.
Ο ευρωβουλευτής του ακροδεξιού κόμματος ζήτησε έμμεσα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να συζητήσει το ενδεχόμενο απαγόρευσης των αμβλώσεων, παρουσιάζοντας την πρότασή του ως «λύση» για το δημογραφικό. Στις σημερινές του δηλώσεις ωστόσο, υποστήριξε πως δεν αναφέρθηκε σε άμβλωση. «Δεν περίμενα να προκληθεί τέτοια θύελλα αντιδράσεων και αφότου το είδα να συμβαίνει», ανέφερε μεταξύ άλλων.
«Δεν αναφέρθηκα σε καμία άμβλωση. Δε περίμενα να προκληθεί τέτοια θύελλα αντιδράσεων και αφότου το είδα να συμβαίνει, δημοσίευσα την ομιλία μου, είναι ένα βίντεο ενός λεπτού, η αναφορά μου είναι σε συγκεκριμένα πράγματα πάνω στα οποία προτείνουμε λύσεις για το δημογραφικό και της Ευρώπης και της Ελλάδας. Από αυτό κράτησαν μόνο δυο δευτερόλεπτα της κουβέντας μου», ανέφερε αρχικά ο Νίκος Αναδιώτης.
«Εγώ επέλεξα να μη βγω σε καμία εκπομπή γιατί το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο δεν ήθελα να κλέψω ούτε μια στιγμή δημοσιότητας από το τόσο σημαντικό θέμα που απασχολεί τη χώρα μας τα τελευταία έτη, αναφέρομαι στο έγκλημα των Τεμπών. Ήθελα όλοι να τιμήσουμε και να βοηθήσουμε να αναδειχθεί αυτό το θέμα και να συμπαρασταθούμε σε αυτούς τους γονείς που περιμένουν μια δικαίωση», συνέχισε.
«Η κάθε κοπέλα έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Ο καθένας πορεύεται με τη συνείδησή του. Κάποιος που η συνείδησή του τού λέει ότι αυτό που κουβαλάει μέσα της μια γυναίκα δεν είναι ζωή, μπορεί εύκολα να πάει στον γιατρό και να το αφαιρέσει. Κάποιος άλλος που θεωρεί ότι αυτό είναι ζωή, το χαρακτηρίζει σαν φόνο. Όταν αφαιρείς μια ζωή γιατί ο γιατρός σου είπε ότι το παιδί μπορεί να γεννηθεί άρρωστο πώς λέγεται;
»Εμείς οι Έλληνες πώς ονομάζουμε την αφαίρεση μιας ζωής; Δολοφονία. Αν πιστεύεις ότι φέρεις μια ζωή, τότε αυτό είναι δολοφονία. Εγώ δεν είμαι γιατρός, ούτε θα πω σε κανέναν τι να κάνει αλλά οι καλές μας πράξεις έχουν συνέπειες, το ίδιο και οι κακές», κατέληξε ο Νίκος Αναδιώτης.