Ο πατέρας της Γκαμπριέλας Παπαδάκη, λέει ότι η κόρη του δεν θα πτοηθεί από το αποκαλυπτικό ατύχημα που της συνέβη κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Νότιας Κορέας.
Ο Εμμανουήλ Παπαδάκης, επιχειρηματίας με έδρα στο Ώστιν των ΗΠΑ, εξέφρασε στο USA Today's Sports την απογοήτευσή του για την δυσάρεστη δυσλειτουργία με το ρούχο της αθλήτριας και το απρόοπτο που άφησε ακάλυπτο το στήθος της.
«Δεν θα τη λυγίσει αυτό που συνέβη» ανέφερε ο Παπαδάκης. «Είναι τόσο σκληρή και έχει κάνει τόσο πολλή δουλειά. Περιμένετε και θα δείτε τι θα κάνει την Τρίτη. Είμαι τόσο υπερήφανος, ειδικά σήμερα», πρόσθεσε.
«Οι άνθρωποι βλέπουν ένα πράγμα», συνέχισε ο Εμμανουήλ Παπαδάκης. «Ναι, κάτι συνέβη. Αλλά ελπίζω ότι οι άνθρωποι μπορούν να σκεφτούν τι έχει σημασία. Δεν βλέπουν ότι χρειάστηκαν χρόνια προσπάθειας για να φθάσουν εδώ και να προσπαθήσουν να είναι όσο καλύτεροι γίνεται» πρόσθεσε υποσηρίζοντας το δίδυμο των αθλητών του καλλιτεχνικού πατινάζ.
Η αθλήτρια Γκαμπριέλα Παπαδάκη εκτελούσε το πρόγραμμά της με τον παρτενέρ της Γκιγιόμ Σιζερόν όταν το φόρεμά της χαλάρωσε και αποκαλύφθηκε το στήθος της μπροστά σε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο που παρακολουθούσαν τους αγώνες.
«Το κατάλαβα αμέσως και απλά προσευχήθηκα» είπε η 22χρονη, η οποία συνέχισε κανονικά το πρόγραμμα με τον παρτενέρ της.
«Μου απέσπασε την προσοχή», ανέφερε. «Ο χειρότερος εφιάλτης μου στους Ολυμπιακούς. Είπα όμως στον εαυτό μου ότι πρέπει να συνεχίσω. Όπως και κάναμε και είμαστε περήφανοι που πραγματοποιήσαμε μια πολύ καλή εμφάνιση παρόλα αυτά!»
Αίσθηση προκάλεσε ωστόσο η απόφαση των διοργανωτών να μεταδώσουν το ατύχημα σε replay μετά το τέλος της εμφάνισης δείχνοντας έτσι ξανά το ατυχές απρόοπτο που άφησε εκτεθειμένο το στήθος της αθλήτριας.
Οι διοργανωτές απάντησαν λέγοντας ότι «καλύπτουμε όλες τις εμφανίσεις και το ίδιο κάναμε και σε αυτή την περίπτωση με τη μετάδοση του replay όταν ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα τους».
Η 22χρονη Γκαμπριέλα Παπαδάκη με καταγωγή από την Κρήτη μαζί με τον Γκιγιόμ Σιζερόν αποτελούν ένα από τα κορυφαία δίδυμα στην σύγχρονη Ιστορία του καλλιτεχνικού πατινάζ.
σχόλια