Μπορεί να χρειάζεται ακόμα πολλά στάδια εξέλιξης, έως ότου η τεχνολογία του Virtual Reality να αγγίξει την μεγάλη μερίδα των καταναλωτών, όμως το παρακάτω διαφημιστικό που κυκλοφόρησε το σαββατοκύριακο -και αποτελεί το πρώτο γι' αυτή την κατηγορία τεχνολογικών προϊόντων- "προσγειώνει" την ιδέα της εικονικής πραγματικότητας από κάτι ξένο και φουτουριστικό, σε ένα απλό gadget.
Πρόκειται για το Samsung Galaxy Gear VR, μια κάσκα εικονικής πραγματικότητας που παρήγαγε η νοτιοκορεατική εταιρεία σε συνεργασία με την Oculus, την εταιρεία VR που ανήκει στο Facebook, η οποία για να λειτουργήσει απαιτεί μερικά από τα ακριβότερα μοντέλα smartphone της Samsung, και η οποία έχει κόστος περίπου 100 δολάρια, με τα πρώτα μοντέλα να έχουν ήδη εξαντληθεί μέσα σε δύο 24ωρα από την Amazon.
Παρακολουθήστε λοιπόν, την πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση για συσκευή εικονικής πραγματικότητας που παίχτηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο: