Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος έκανε το πιο viral tweet για το 2018

Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος έκανε το πιο viral tweet για το 2018 Facebook Twitter
EPA
0

Ένας Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος έγινε η αιτία για την οποία ένας Αμερικανός έφηβος έχασε το ρεκόρ του πιο δημοφιλούς tweet όλων των εποχών.


Το «τιτίβισμα» του Yusaku Maezawa έγινε στις 5 Ιανουαρίου και ήδη έχει ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια retweet.


Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε το tweet του Carter Wilkinson το 2017 το οποίο ήταν κατά μισό εκατομμύριο «φτωχότερο» σε αναδημοσιεύσεις. Ο Wilkinson ζητούσε από το κοινό να τον βοηθήσει να κερδίσει δωρεάν κοτομπουκιές από γνωστή αλυσίδα φαστ φουντ.


Ο κ. Maezawa όμως, είχε να προσφέρει καλύτερο κίνητρο σε εκείνους που θα αναδημοσίευαν το δικό του tweet.

 Ο ιδρυτής της Ιαπωνικής online εταιρίας ρούχων «Zozo» υποσχέθηκε ότι θα μοιράσει 100εκ Γιεν (περίπου 1εκ δολάρια) σε 100 τυχαίους ανθρώπους που θ' αναδημοσίευαν την ανάρτησή του.


«Για την συμμετοχή σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να με ακολουθήσετε και ν' αναδημοσιεύσετε αυτό το tweet», είπε.
Η συγκεκριμένη δημοσίευση έγινε αρχικά στο site της εταιρίας η οποία γιόρταζε την επιτυχία των πωλήσεων που έκανε κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και τις Πρωτοχρονιάς και που ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια Γιεν.


Σημειώνεται ότι ο Ιάπωνας επιχειρηματίας έγινε αρχικά γνωστός ως ντράμερ του πανκ συγκροτήματος Switch Style αλλά έκανε κυριολεκτικά την τύχη του στον τομέα της μόδας. Πιστεύεται μάλιστα ότι προσωπική του περιουσία ξεπερνάς τα 3 δισ. δολάρια, τα περισσότερα από τα οποία επενδύει στις τέχνες.

Ο ίδιος άνθρωπος, πέρσι απασχόλησε τα διεθνή ΜΜΕ ως ο πρώτος επιβάτης που θα πετάξει γύρω από το φεγγάρι με το με την SpaceX, την εταιρία που ανήκει σε έναν ακόμα δισεκατομμυριούχο tweeter, τον Elon Musk.

Ωστόσο το εισιτήριο που συμφώνησε να πληρώσει για το συγκεκριμένο ταξίδι δεν έγινε ποτέ γνωστό αλλά όπως ο ίδιος είχε παραδεχτεί θα κοστίσει «πολλά». 


Ο Ιάπωνας μεγιστάνας είχε δηλώσει ότι σκοπεύει να πάρει μαζί του στο ταξίδι το οποίο έχει προγραμματιστεί για το 2023, μία ομάδα καλλιτεχνών. 

Ο «χαμένος» Carter Wilkinson που ζητούσε από το κοινό να επαναδημοσιεύσει την αναζήτησή του για τις αγαπημένες του κοτομπουκιές από τη γνωστή αλυσίδα φαστ φουντ, ξεκίνησε τον Μάιο του 2017.


Στο tweet του που ήταν γραμμένο με κεφαλαίους χαρακτήρες έλεγε «ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ. ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΟΤΟΜΠΟΥΚΙΕΣ ΤΟΥ» και οι αναδημοσιεύσεις ξεπέρασαν τις 3,5 εκατομμύρια, με πολλούς διάσημους μάλιστα να τον συνδράμουν αλλά και εταιρίες να του προσφέρουν ακόμα και δωρεάν εισιτήρια για να μεταβεί στο αγαπημένο του φαστ φουντ.


Μπορεί να μην πέτυχε τον στόχο του πιο δημοφιλούς tweet του αλλά η αγαπημένη του αλυσίδα φαστ φουντ του προσέφερε για την προσπάθεια, ένα χρόνο δωρεάν κοτομπουκιές.

Με πληροφορίες από το BBC 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM