Ακόμα και σε καιρούς κρίσης υπάρχουν εταιρείες όπως η Apple που χαίρουν της άκρας εκτίμησης και υποστήριξης ενός καταναλωτικού κοινού που θεωρεί το brand ως statement.
Σε αυτό και σε πολλούς –περισσότερο περίπλοκους παράγοντες οφείλεται το ιστορικό ρεκόρ του 47% αύξησης στα έσοδά της δημοφιλούς –αλλά κάπως απόμακρης στην Ελλάδα- αμερικανικής εταιρείας που μας έδωσε το iPOD, το iPhone και τους mac.
Μόνο κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2009, οι πωλήσεις της Apple σημείωσαν αύξηση 24,9%. Αυτό μεταφράζεται σε έσοδα της τάξης των 1,67 δισεκατομυρίων δολαρίων. Σε αυτό συνέτειναν οι πωλήσεις 7,2 εκατομμυρίων συσκευών iPhone, ο διπλασιασμός των πωλήσεων του iPod Touch και οι πωλήσεις 3 εκατομμύριων τεμαχίων υπολογιστών mac, ανεξαρτήτως τύπου.
O μεγάλος «πατερούλης» και πρόεδρος της Apple, Στιβ Τζόμπς, που βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης μετά τη μεταμόσχευση ήπατος στην οποία υπεβλήθη τον Ιούνιο, δήλωσε συγκλονισμένος από τα οικονομικά αποτελέσματα.
Αμερικανοί αναλυτές αναφέρονται πλέον με ασφάλεια στην Apple, ως «το μεγαλύτερο success story όλων των εποχών στο χώρο της τεχνολογίας», ενώ χαρακτηρίζουν τα παρόντα αποτελέσματα «ασύλληπτα»!
Κι όλα αυτά λίγο πριν την επίσημη διάθεση του iPhone στην πολυπληθή αγορά της Κίνας, και την αδυναμία της εταιρείας να καλύψει με συσκευές τη ζήτηση σε συσκευές, στις περισσότερες από τις χώρες που κυκλοφορεί ήδη.