Ένας ακόμη τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ελέγχους και φραγμούς σε διαφημίσεις που αφορούν κρυπτονομίσματα.
Πρίν λίγες μέρες ανακοινώθηκε ότι το Facebook είχε ξεκινήσει να μπλοκάρει και σταδιακά να απαγορεύσει (μεταξύ άλλων) όλες τις διαφημίσεις που αφορούν cryptocurrencies και ICOs (Ιnitial Coin Offerings) από το κοινωνικό δικτυο και το Instagram.
Απ' ότι φαίνεται δεν είναι μόνοι τους στον αγώνα εναντίον της κρυπτο-οικονομίας αφού και η Google ανακοίνωσε με δηλώσεις υψηλά ιστάμενου προσώπου στο Fast Company ότι σχεδιάζει κάτι παρόμοιο με σκοπό να προστατεύσει τους χρήστες.
Αν και οι πηγές αναφέρουν ότι η μέθοδος της Google δεν θα φτάσει σε ολική απαγόρευση των συγκεκριμένων διαφημίσεων, όπως έχει ανακοινώσει το Facebook, η στάση μιας ακόμη δυνατής εταιρείας εναντίον κάθε «ύποπτης» έναρξης νέων κρυπτονομισμάτων θέτει, αν μη τι άλλο, ένα νέο εμπόδιο στο μέλλον της κρυπτο-οικονομίας.
Αντίθετα από το Facebook, όμως, φαίνεται ότι η Google έχει δημιουργήσει πολιτικές που θα βοηθήσουν τη διαφημιστική τους ομάδα να εξαλείψει την κατάχρηση σε διαφημίσεις που σχετίζονται με κρυπτονομίσματα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν διάφοροι καλοί παραπλανητικοί παράγοντες εκεί έξω που εκμεταλλεύονται μια διαφημιστική εκστρατεία η οποία αφορά κρυπτονομίσματα για να παραπλανήσουν το κοινό. Χρησιμοποιούν παραπλανητικές διαφημίσεις ή ακόμα και διαφημίσεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κρυφά την υπολογιστική δύναμη ενός θεατή τους για να βοηθήσουν τις δικές τους κρυπτο-επενδύσεις.
Γι' αυτόν τον λόγο η Google θέλει να ρίξει πολύ μεγάλο βάρος στο μπλοκάρισμα των διαφημίσεων που ενωματώνουν κώδικα εξόρυξης κρυπτονομισμάτων χρησιμοποιώντας τη συσκευή ενός ανύποπτου χρήστη.
Ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα όλων αυτών των ελέγχων, των ανακοινώσεων και των απαγορεύσεων από τους γίγαντες της τεχνολογίας είναι η αισθητή πτώση στις τιμές των κρυπτονομισμάτων, οι οποίες έχουν καταγράψει θεαματικές απώλειες τις τελευταίες μέρες.
σχόλια