Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα;

Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter
0
Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter

Οι φωτογραφίες και τα selfies που μόλις πόσταρες στο λογαριασμό σου στο instagram μπορεί να περιέχουν πολύ περισσότερα και αξιοποιήσημα στοιχεία για κάποιους, από ένα χαμόγελο την αποτύπωση μιας στιγμής ή ένα τοπίο.

Όπως αναφέρει εκτενές άρθρο της Wall Street Journal, στοιχεία όπως το τι φοράμε, αν είμαστε χαρούμενοι ή λυπημένοι, τι κρατάμε στα χέρια μας κλπ είναι μερικά από τα στοιχεία που μπορούν να φανούν πολύτιμα στους διαφημιστές και τους σύγχρονους marketers που τους βοηθούν να δημιουργούν ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες, στηριζόμενες σε γούστα και trends.

Για το λόγο αυτό εμφανίστηκε μια νέα σοδειά εταιρειών μάρκετινγκ που έχουν ξεκινήσει να «χτενίζουν» και να αναλύουν φωτογραφίες που εμφανίζονται σε site όπως το Instagram, το Flickr, και άλλες σελίδες διαμοιρασμού φωτογραφιών προκειμένου να 'αλιεύσουν' τα παραπάνω, πολύτιμα γι' αυτούς data.

Μια από αυτές, η Ditto Labs Inc. χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο software που σαρώνει τις φωτό μας για να εντοπίσει λογότυπα και να χαρτογραφήσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίζονται (φοράει κάποιος North Face στη φωτό; Κρατάει Κόκα-Κόλα; κοκ)

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα mega-brands όπως η Kraft Food, πληρώνουν εταιρείες όπως η Ditto Labs να εντοπίσουν λογότυπα των προϊόντων τους στο Instagram και στο Tumblr, που συγκεντρώνουν νεότερες ηλικίες και στη συνέχεια αναλύουν μαζί με ποιές ανταγωνιστικές μάρκες τα καταναλώνουν, και πόσο δείχνουν να τα απολαμβάνουν. Κατόπιν η εταιρεία κατατάσσει τους εικονιζόμενους ανυποψίαστους χρήστες σε κατηγορίες όπως «γευσιγνώστης», «φίλαθλος» ανάλογα με το πώς και το πού, καταναλώνουν τα προϊόντα.

Άλλες εταιρείες πάλι, όπως η Piquora Inc., αναφέρει το TIME, μπορεί να αποθηκεύουν για αρκετούς μήνες τεράστιες ποσότητες προσωπικών φωτογραφιών, προκειμένου να αναλύσουν σε βάθος χρόνου την εξέλιξη των trends και του μαζικού γούστου.

Αυτού του τύπου η νέα σοδειά ψηφιακού marketing, και οι μέθοδοι έξόρυξης data που χρησιμοποιούν, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι άπαξ και πατήσουμε το 'post' για να μοιραστούμε τις φωτό μας με φίλους και followers, η δημοσίευσή τους μας στερεί τον έλεγχο του ποιός και πως τις χρησιμοποιεί. «Πρόκειται για ένα τομέα όπου η εμπορική εκμετάλλευση και το επιθετικό μάρκετινγκ, ευδοκιμούν και ανθούν», παραδέχεται ο Joni Lupovitz, αντιπρόεδρος της εταιρείας υπεράσπισης της ιδιωτικής ζωής των παιδιών Common Sense Media. Και τονίζει: «Είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ότι επειδή βρεθήκαμε σε ένα συγκεκριμένο τόπο και τραβήξαμε μια φωτογραφία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την διαμόρφωση του online προφίλ μας."

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ψάρια στη Σελήνη: Το φιλόδοξο σχέδιο της Γαλλίας για διαστημική ιχθυοκαλλιέργεια

Τech & Science / Ψάρια στη Σελήνη: Το σχέδιο της Γαλλίας για διαστημικές ιχθυοκαλλιέργειες

Το γαλλικό πρόγραμμα Lunar Hatch ετοιμάζεται να στείλει λαβράκια στο διάστημα, ανοίγοντας τον δρόμο για βιώσιμη τροφή σε αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη – αλλά και σε απομονωμένες περιοχές της Γης
LIFO NEWSROOM
Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Τech & Science / Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Η σημασία της αποστολής είναι τεράστια, καθώς μέχρι σήμερα η εκτίμηση του αποθηκευμένου άνθρακα βασιζόταν σε μεμονωμένες μετρήσεις δέντρων και υπολογισμούς με σημαντικό περιθώριο σφάλματος
LIFO NEWSROOM
Τι μας δείχνουν τα πρώτα ίχνη ζωής εκτός της Γης;

Διάστημα / Βρέθηκαν όντως ίχνη εξωγήινης ζωής;

Τι ανακάλυψε ακριβώς το τηλεσκόπιο James Webb; Θα υπάρξει σύντομα κατοικήσιμος πλανήτης; Πόσο κοντά είμαστε στην κατάκτηση του Διαστήματος; Ο αστρονόμος και καθηγητής Φυσικής του Διαστήματος Ξενοφών Μουσάς εξηγεί τι σηματοδοτεί η ανακάλυψη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δεινόσουχος: Ο γιγάντιος πρόγονος των κροκοδείλων που κυνηγούσε δεινόσαυρους και άντεχε το αλμυρό νερό

Τech & Science / Δεινόσουχος: Ο γιγάντιος πρόγονος των κροκοδείλων που κυνηγούσε δεινόσαυρους και άντεχε το αλμυρό νερό

Ο Δεινόσουχος, ένας τεράστιος προϊστορικός συγγενής των κροκοδείλων, μπορούσε να τρώει δεινόσαυρους και να διασχίζει θάλασσες χάρη στην ανοχή του στο αλμυρό νερό. Νέα μελέτη ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για την εξέλιξή του.
LIFO NEWSROOM
Πρωτοποριακή μελέτη: Ενήλικες με αλλεργία στα φιστίκια μπορούν να μειώσουν την ευαισθησία τους σε αυτά

Τech & Science / Πρωτοποριακή μελέτη: Ενήλικες με αλλεργία στα φιστίκια μπορούν να μειώσουν την ευαισθησία τους σε αυτά

Νέα έρευνα δείχνει ότι η καθημερινή έκθεση σε μικρές δόσεις φιστικιού μπορεί να μειώσει τις αλλεργικές αντιδράσεις σε ενήλικες με σοβαρή αλλεργία - Ελπίδες για νέα θεραπευτική προσέγγιση
LIFO NEWSROOM