Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση

Το Snapchat ζήτησε συγγνώμη για τον ξυλοδαρμό της Ριάνα σε διαφήμιση Facebook Twitter
0

Το Snapchat απέσυρε μια διαφήμιση που εμφανιζόταν στην εφαρμογή κι η οποία ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Ριάνα» ή να «ρίξουν γροθιά στον Κρις Μπράουν». 

Η διαφήμιση, για ένα παιχνίδι που ονομάζεται «Would You Rather», ήταν ξεκάθαρη αναφορά στο όταν ο Μπράουν είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη Rihanna το 2009, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βάση για οποιουδήποτε είδους αστείο. 

«Αυτό σημαίνει πως το Snapchat ενέκρινε μια διαφήμιση που αναδεικνύει την ενδοοικογενειακή βία», σχολίασε η ακτιβίστρια Μπρίτανι Πακνετ μέσω Twitter, απαντώντας στην διαφήμιση. 


Σε ανακοίνωσή του στο BBC, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου.

«Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ByteDance υπέγραψε συμφωνίες για να αποφύγει την απαγόρευση στις ΗΠΑ

Τech & Science / TikTok: Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ByteDance υπέγραψε συμφωνίες για να αποφύγει την απαγόρευση στις ΗΠΑ

Σε υπόμνημα, το TikTok ανέφερε ότι η συμφωνία θα επιτρέψει σε «πάνω από 170 εκατομμύρια Αμερικανούς να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν έναν κόσμο ατελείωτων δυνατοτήτων ως μέρος μιας ζωτικής παγκόσμιας κοινότητας»
THE LIFO TEAM
Ενυδάτωση: Αρκούν τα οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα κατά τους χειμερινούς μήνες;

Τech & Science / Ενυδάτωση: Αρκούν τα οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα κατά τους χειμερινούς μήνες;

Οι ειδικοί υγείας προειδοποιούν ότι η αφυδάτωση συχνά περνά απαρατήρητη τον χειμώνα, αυξάνοντας τον κίνδυνο κόπωσης, πνευματικής θολούρας και πιο σοβαρών προβλημάτων στα νεφρά
THE LIFO TEAM