Το Twitter επέτρεψε «σιωπηλά» την πρόσβαση του κοινού στα εργαλεία στατιστικών του, δίνοντας σε όλους πρόσβαση σε στοιχεία των ανθρώπων και των εταιρειών που τους «ακολουθούν» αλλά και που αφορούν την απόδοση των πιο πρόσφατων tweets τους.
Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να πάει στο Twitter Ads Dashboard και να κάνει κλικ στο κουμπί «Αnalytics» στο πάνω μέρος της σελίδας, για να έχει πρόσβαση στις νέες δυνατότητες.
Το Timeline Activity προσφέρει ένα διάγραμμα στον χρήστη, βασισμένο στα mentions, follows και unfollows που είχε τον τελευταίο μήνα. Μια λεπτομερής λίστα από κάτω δείχνει όλα τα πρόσφατα tweets, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού που κάποιος τα έκανε retweet ή favorite.
Όλες οι πληροφορίες φαίνονται με τρόπο απλό και κατανοητό, έτσι ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει τα στοιχεία του.
Μέχρι τώρα, αυτή η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη μόνο σε επιχειρήσεις, που ήθελαν να προσδιορίσουν το κοινό στο οποίο απευθύνονταν.
σχόλια