3 λόγοι για τους οποίους τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν πανάκριβα

Γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι τόσο ακριβά Facebook Twitter
0

Δημοσίευμα του Bloomberg εξηγεί γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, αν και η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί πλέον παρελθόν. 

Η βασική απάντηση στο γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, είναι η έλλειψη αεροπλάνων. Οι αεροπορικές εταιρείες ακινητοποίησαν μεγάλα τμήματα του στόλου τους επειδή η ζήτηση των πτήσεων μειώθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Περίπου 16.000 αεροσκάφη - σχεδόν τα δύο τρίτα του παγκόσμιου εμπορικού στόλου - καθηλώθηκαν στο απόγειο της πανδημίας.

Πλέον, χρειάζονται τουλάχιστον 100 εργάσιμες για να πετάξουν ξανά, μετά την πολύμηνη ακινητοποίησή τους, σύμφωνα με το δημοσίευμα. 

Ως ένας ακόμα λόγος θεωρείται το γεγονός, ότι υπάρχουν άτομα που είναι πρόθυμα να πληρώσουν ακριβά εισιτήρια, καθώς δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι εδώ και τρία χρόνια. Σε έρευνα της Booking.com με περισσότερους από 25.000 ενήλικες που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12-24 μήνες διαπιστώθηκε ότι πολλοί είναι πρόθυμοι να «βάλουν νερό στο κρασί τους» με σκοπό να αναπληρώσουν τις χαμένες ευκαιρίες.

Τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν ακριβά 

Τα κακά νέα είναι ότι οι τιμές των εισιτηρίων πιθανώς να παραμείνουν υψηλές για αρκετά χρόνια, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Michael O'Leary, διευθύνοντα σύμβουλο της Ryanair Holdings Plc , της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης στον τομέα της μεταφοράς επιβατών.

Οι αεροπορικές εταιρείες είχαν απώλειες σχεδόν 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων εξαιτίας του κορωνοϊού, με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκατομμύρια απολύσεις. Πλέον, η προσέλκυση εργαζομένων με καλύτερους μισθούς για να ισορροπιστεί η κατάσταση, φέρνει οικονομικές απώλειες στις εταιρείες. 

Υψηλές τιμές στα καύσιμα

Οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν το περασμένο έτος, αλλά το αργό εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβότερο (50% πάνω) από ό,τι τον Ιανουάριο του 2019, δημιουργώντας πρόβλημα για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς τα καύσιμα είναι το μεγαλύτερο «βαρίδιό» τους. Οι αεροπορικές εταιρείες συμβάλλουν λίγο περισσότερο από το 2% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά δεν έχουν βρει εφικτή λύση για το πρόβλημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται για την ώρα το «βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο», το οποίο κοστίζει έως και πέντε φορές περισσότερο από το παραδοσιακό καύσιμο αεροσκαφών. 

Η βιομηχανία θα πρέπει να πληρώσει 2 τρισεκατομμύρια δολάρια για να γίνει ουδέτερη εκπομπών άνθρακα έως το 2050, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων για να αντεπεξέλθουν, καθιστώντας τις πτήσεις ακόμη πιο δαπανηρές. 

Μάλιστα, ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που συζητούνται - υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη - παραμένουν ως επί το πλείστον σε ερευνητικό στάδιο και αναμένεται να είναι ακριβές εάν υλοποιηθούν.  

Η καθυστερημένη έξοδος της Κίνας από τα lockdown

Η Κίνα, η χώρα που οι πολίτες της ξοδεύουν 280 δισ. δολάρια τον χρόνο σε αεροπορικά εισιτήρια μέχρι και πριν από την πανδημία, εξακολουθεί να ψάχνει τα βήματά της, καθώς διατήρησε τα lockdown στις πόλεις της περισσότερo από κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη. 

Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη αναφέρθηκε ότι περισσότερο από το 30% των Κινέζων ταξιδιωτών έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2023. 

Η Association of Asia Pacific Airlines δήλωσε ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος για να επιστρέψει η Κίνα στα προ της πανδημίας επίπεδα διεθνών αεροπορικών ταξιδιών. Η εγχώρια κυκλοφορία μπορεί να επιστρέφει στο αντίστοιχο του 2019, αλλά η ευρύτερη επαναλειτουργία απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψει, αφού η προσέγγιση της Κίνας την άφησε πιο απομονωμένη και σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου στη Μόσχα: Νεκρός υψηλόβαθμος Ρώσος στρατιωτικός

Διεθνή / Έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου στη Μόσχα: Ποιος υψηλόβαθμος Ρώσος στρατιωτικός σκοτώθηκε

Το ρωσικό μέσο ενημέρωσης Baza, το οποίο διαθέτει πηγές στις υπηρεσίες επιβολής του νόμου της Ρωσίας, ανέφερε ότι μια βόμβα σε ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο είχε πυροδοτηθεί εξ αποστάσεως
LIFO NEWSROOM
Πέδρο Πασκάλ: «Loser» - Η απάντηση στη Τζ. Κ. Ρόουλινγκ για την αντίδραση της στην απόφαση για τα τρανς άτομα

Διεθνή / Πέδρο Πασκάλ: «Loser» - Η απάντηση στη Τζ. Κ. Ρόουλινγκ για την αντίδραση της στην απόφαση για τα τρανς άτομα

«Το λατρεύω όταν ένα σχέδιο πετυχαίνει» είχε αναφέρει η γνωστή για τις τρανσφοβικές απόψεις της συγγραφέας, στο άκουσμα της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου της Βρετανίας για τις τρανς γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Διαμάχη ιστορικών για το πόσα ανδρικά μόρια διακρίνονται στην Ταπισερί της Μπαγιέ

Διεθνή / Ταπισερί της Μπαγιέ: Πόσα ανδρικά μόρια διακρίνονται στο τεράστιο μεσαιωνικό κέντημα;

Δύο μελετητές του περίφημου έργου, βρίσκονται σε διαμάχη για συγκεκριμένο σημείο της Ταπισερί και το αν το κρεμαστό σχήμα που διακρίνεται απεικονίζει μαχαίρι ή αποτελεί τον 94ο φαλλό του κεντήματος
LIFO NEWSROOM
Νέο «ουδέτερο ως προς το φύλο» τεστ φυσικής κατάστασης στον Αμερικανικό Στρατό για μάχιμες θέσεις – Ίδια κριτήρια για άνδρες και γυναίκες

Διεθνή / Αμερικανικός στρατός: Νέο «ουδέτερο ως προς το φύλο» τεστ φυσικής κατάστασης – Ίδια κριτήρια για άνδρες και γυναίκες

Οι γυναίκες στρατιώτες που υπηρετούν σε μάχιμες θέσεις πρέπει να πληρούν τα ίδια σωματικά πρότυπα με τους άνδρες συναδέλφους τους σε αγωνίσματα όπως το τρέξιμο δύο μιλίων και η άρση βαρών
LIFO NEWSROOM
Δασμοί Τραμπ: Η Apple μεταφέρει την συναρμολόγηση των iPhone στην Ινδία από την Κίνα

Διεθνή / Δασμοί Τραμπ: Η Apple μεταφέρει την συναρμολόγηση των iPhone στην Ινδία από την Κίνα

Σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times η κίνηση αυτή αποτελεί συνέχεια της στρατηγικής της Apple να διαφοροποιήσει την εφοδιαστική της αλυσίδα, αλλά πλέον γίνεται πιο γρήγορα και πιο εκτεταμένα
LIFO NEWSROOM