Αντιδράσεις για αμερικανική εταιρεία που κυκλοφόρησε πραγματικό όπλο, ίδιο με παιχνίδι Lego

Αντιδράσεις για εταιρεία που κυκλοφόρησε πραγματικό όπλο ίδιο με παιχνίδι Lego Facebook Twitter
Instagram
0

Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η παραγωγή πραγματικού όπλου από αμερικανική εταιρεία, που μοιάζει με παιχνίδι φτιαγμένο από Lego.

Η Culper Precision δήλωσε ότι το όπλο τύπου Glock, που ονομάζεται Block19, κατασκευάστηκε για να «αναδείξει την καθαρή απόλαυση της σκοποβολής».

Ωστόσο, η δανέζικη Lego δεν είχε την ίδια άποψη, Έστειλε επιστολή ζητώντας από την αμερικανική εταιρεία να σταματήσει να παράγει το όπλο, το οποίο καλύπτεται από τουβλάκια που θυμίζουν Lego.

Οι εκστρατείες για τον έλεγχο της οπλοκατοχής χαρακτήρισαν την παραγωγή του όπλου ως ανεύθυνη και επικίνδυνη.

Η Shannon Watts, της ομάδας εκστρατείας Everytown for Gun Safety, δήλωσε ότι η οργάνωσή της είχε επικοινωνήσει με τη Lego σχετικά με το Block19 την περασμένη εβδομάδα και ότι η εταιρεία έστειλε τότε μια επιστολή για τη διακοπή και απόσυρση του όπλου από την Culper Precision

Η κ. Watts επέκρινε επίσης την εταιρεία όπλων, η οποία εδρεύει στη Γιούτα, λέγοντας ότι ούτως ή αλλιώς υπάρχει κίνδυνος τα παιδιά να έλκονται να χρησιμοποιούν όπλα, «ακόμη και όταν αυτά δεν μοιάζουν με παιχνίδια».

Η Culper Precision δήλωσε ότι επέλεξε να κυκλοφορήσει το Block19 σε μια προσπάθεια να δείξει ότι τα όπλα είναι «για όλους» και ότι «η κατοχή και η χρήση πυροβόλων όπλων με υπευθυνότητα είναι μια πραγματικά ευχάριστη δραστηριότητα».

Πρόσθεσε ότι το πυροβόλο όπλο μπορεί να το αγοράσει μόνο όποιος κατέχει νόμιμη άδεια οπλοκατοχής.

Ο πρόεδρος της Culper Precision, Brandon Scott, ωστόσο ανέφερε στην Washington Post ότι μετά από συζητήσεις με τον δικηγόρο του αποφάσισε να συμμορφωθεί με το αίτημα της Lego.

Το όπλο έκτοτε, φαίνεται ότι έχει αφαιρεθεί από το σάιτ της εταιρείας. Όχι όμως και από το Instagram καθώς η εταιρεία έχει επιλέξει, προφανώς για λόγους δημοσιότητας, να αναρτά ακόμα και τα αρνητικά κείμενα που έχουν γραφτεί για το συγκεκριμένο όπλο.

Τονίζεται ότι στις ΗΠΑ, είναι παράνομο να παράγει μία εταιρεία ένα παιδικό παιχνίδι που μοιάζει ακριβώς με ένα πραγματικό όπλο, αλλά οι νόμοι δεν εμποδίζουν ρητά τους κατασκευαστές να κάνουν το αντίθετο, δηλαδή ένα όπλο που μοιάζει με ένα παιχνίδι.

Την ίδια ώρα τα ατυχήματα που αφορούν σε παιδιά με πυροβόλα όπλα αυξάνονται στις ΗΠΑ. Πάνω από 140 άτομα σκοτώθηκαν σε ανάλογα περιστατικά που σχετίζονται με όπλα, πέρυσι.

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η γερμανική ακροδεξιά θέλει να συμμαχήσει με τον Όρμπαν για «να διαλύσει την ΕΕ από μέσα»

Διεθνή / Η γερμανική ακροδεξιά θέλει να συμμαχήσει με τον Όρμπαν για «να διαλύσει την ΕΕ από μέσα»

«Το AfD θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Ουγγαρίας, του μεγάλου μας προτύπου, εφόσον συμμετάσχουμε στην κυβέρνηση» δήλωσε η Βάιντελ, ενόψει των ομοσπονδιακών εκλογών της Γερμανίας στις 23 Φεβρουαρίου
LIFO NEWSROOM
Με νόμο του 1930 της «Μεγάλης Ύφεσης» των ΗΠΑ οι αμοιβαίοι δασμοί Τραμπ

Διεθνή / Με νόμο του 1930 της «Μεγάλης Ύφεσης» των ΗΠΑ οι αμοιβαίοι δασμοί Τραμπ

Ο εμπορικός νόμος του 1930 είναι περισσότερο γνωστός για τις μαζικές αυξήσεις των δασμών των ΗΠΑ και τα επακόλουθα αντίποινα που, σύμφωνα με τους οικονομικούς ιστορικούς, επιδείνωσαν τη Μεγάλη Ύφεση της δεκαετίας του 1930
LIFO NEWSROOM
Ο Έλον Μασκ καταργεί εποπτικές αρχές για να προωθήσει ανεμπόδιστα το σύστημα πληρωμών «Χ Money»

Διεθνή / Το σύστημα πληρωμών «Χ Money» του Έλον Μασκ και γιατί καταργεί τις εποπτικές αρχές

Οι τραπεζικές υπηρεσίες «μεταναστεύουν» στο διαδίκτυο χωρίς σαφή ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή για την επίβλεψή τους και ο Έλον Μασκ θέλει να γίνει κυρίαρχος των ψηφιακών πληρωμών
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM