To απόλυτο και μυστηριώδες μέχρι χθες ιντερνετικό φαινόμενο αποκαλύφθηκε. Το αυγό που έσπασε το ρεκόρ του Instagram, εκκολάφθηκε και όλοι έμαθαν ποιος ήταν αυτός που έχει τη φωτογραφία με τα περισσότερα likes.
Όταν ο Chris Godfrey έμαθε στις αρχές Ιανουαρίου ότι το ρεκόρ του Instagram για τα περισσότερα likes είχε η Κάιλι Τζένερ, το πήρε ως πρόκληση να την εκθρονίσει. «Θα μπορούσε κάτι τόσο απλό, όσο ένα αυγό να είναι αρκετά μεγάλο για να νικήσει αυτό το ρεκόρ», σκέφτηκε.
Μόλις εννέα ημέρες μετά τη σκέψη, το ρεκόρ είχε σπάσει. Σήμερα, το αυγό του Godfrey έχει περισσότερα από 52 εκατομμύρια likes.
Γιατί όμως επέλεξε ένα αυγό; Ο Godfrey εξήγησε στους New York Times: «Ένα αυγό δεν έχει φύλο, φυλή ή θρησκεία. Ένα αυγό είναι ένα αυγό, είναι καθολικό».
Ο Godfrey, ένας 29χρονος που ασχολείται με το δημιουργικό διαφήμισης και εργάζεται στο The & Partnership στο Λονδίνο, και οι δύο φίλοι που επέλεξε να τον βοηθήσουν με το λογαριασμό, αποκάλυψαν την ταυτότητά τους πριν λίγες ώρες.
Το αυγό κατέληξε σε μια διαφήμιση που μεταδόθηκε στην πλατφόρμα Hulu, για να επωφεληθεί από την ετήσια δημοσιότητα του Super Bowl. Σε αυτή, το αυγό - το οποίο ονομάζεται Eugene- μοιράζεται το πώς έχει επηρεάσει την ψυχική του υγεία το γεγονός πως έγινε viral.
«Νιώθω την πίεση των social media. Αν παλεύετε και εσείς, μιλήστε σε κάποιον», καταλήγει η διαφήμιση και κατευθύνει τους θεατές στην ιστοσελίδα για την μκο Αμερικανική Ψυχική Υγεία. Οι δημιουργοί λένε ότι η ψυχική υγεία είναι η πρώτη από τις πολλές αιτίες για τις οποίες θα «παλέψει» το αυγό.
«Οι άνθρωποι έχουν ερωτευτεί αυτό το αυγό και το αυγό θέλει να συνεχίσει να διαδίδει θετικά μηνύματα», δήλωσε η Alissa Khan-Whelan, 26 ετών, μια από τις συνεργάτιδες του Godfrey.
Υπήρξαν πολλές θεωρίες για το πώς το αυγό κατάφερε τόσο γρήγορα να προκαλέσει διαδικτυακή φρενίτιδα και κάποιοι ισχυρίστηκαν πως influnecers και πληρωμένη διαφήμιση ώθησαν τη φωτογραφία τόσο πολύ. Οι δημιουργοί αρνούνται πως πλήρωσαν οποιονδήποτε και υποστηρίζουν πως όλη η φήμη και η επιτυχία ήταν οργανική.
«Νομίζω ότι ήταν ίσως η νεότερη γενιά που το έκανε επιτυχία», είπε ο Godfrey ο οποίος εκτιμά πως το αυγό άρχισε να εξαπλώνεται ραγδαία πρώτα μεταξύ μαθητών στα σχολεία. Μέσα σε δύο μέρες, το αυγό είχε εμφανιστεί σε σχεδόν όλα τα μμε το κόσμου, αλλά κανένα ρεπορτάζ δεν ήταν πληρωμένο. Απλά όλοι ήθελαν να μάθουν ποιος είναι πίσω από τον λογαριασμό που είχε κάνει το ρεκόρ.
Η ομάδα πίσω από το αυγό αρνήθηκε να μιλήσει για τα τεράστια ποσά που της έχουν προσφερθεί από εταιρίες όσο το αυγό παρέμενε ανώνυμο. Πολλά διάσημα ονόματα ήρθαν επίσης σε επαφή μαζί τους για να επωφεληθούν από τη δημοσιότητα.
σχόλια