Μια ιταλική τηλεοπτική διαφήμιση που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια αντί για το ψωμί της Θείας Κοινωνίας, κατηγορήθηκε για βλασφημία από μια εξοργισμένη ένωση Καθολικών τηλεθεατών.
Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips - μια από τις κορυφαίες μάρκες της Ιταλίας - λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ανοίγει με μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία. Η ηγουμένη συνειδητοποιεί ότι δεν υπάρχουν πιστοί ολόγυρα και έτσι αρχίζει να τρώει πατατάκια.
Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για να λάβουν τη Θεία Ευχαριστία από τον ιερέα. Ξαφνικά μια ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια. Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να καταβροχθίζει ολόκληρο το πακέτο.
Το Lorenzo Marini Group, η εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε μια νεότερη αγορά και «με μια έντονη βρετανική ειρωνεία» και σκοπό είχε να «εκφράσει την ακαταμάχητη τραγανότητα των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.
Ωστόσο, η στρατηγική των ευκρινών πωλήσεων δεν πήγε καλά με την Aiart, μια ένωση Καθολικών τηλεθεατών, η οποία ζήτησε την «άμεση αναστολή της διαφήμισης». Είπε ότι το διαφημιστικό «προσβάλλει την ευαισθησία εκατομμυρίων καθολικών» και ήταν «εξωφρενικό» επειδή «ευτελίζει τη σύγκριση μεταξύ του τσιπ πατάτας και της θείας κοινωνίας».