Έλλειψη κέτσαπ στις ΗΠΑ, λόγω κορωνοϊού

Έλλειψη κέτσαπ στις ΗΠΑ, λόγω κορωνοϊού Facebook Twitter
Unsplash
0

Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε κέτσαπ, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η οποία έχει οδήγησε σε αύξηση της ζήτησης για τα μικρά φακελάκια του δημοφιλούς καρυκεύματος.

Γνωστή εταιρεία κέτσαπ δήλωσε ότι η αύξηση της ζήτησης αυτής οφείλεται στις συνεχώς αυξανόμενες τάσεις για φαγητά delivery.

Τα πακετάκια με τη σάλτσα κέτσαπ συχνά συνοδεύουν τις παραγγελίες παράδοσης και έχουν αντικαταστήσει αποτελεσματικά τα μπουκάλια που έχουν τα τραπέζια των εστιατορίων.

Η εταιρεία από την πλευρά της επισήμανε ότι αύξησε την παραγωγή της.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων ότι έχει ήδη κάνει προσαρμογές στις παραγωγικές διαδικασίες, αλλά τόνισε ότι «η ζήτηση ήταν μεγαλύτερη από την προσφορά».

Είπε ότι η εταιρεία έχει πλέον προσθέσει πολλές νέες γραμμές παραγωγής στα εργοστάσιά της.

Την ίδια ώρα οι τιμές για τα μικρά πακετάκια κέτσαπ έχουν αυξηθεί 13% από τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

«Πώς μπορούμε να σερβίρουμε τηγανητές πατάτες χωρίς κέτσαπ» λέει ιδιοκτήτης εστιατορίου του Ντένβερ.

Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, παρατηρήθηκαν ελλείψεις σε χαρτί υγείας, πεπερόνι και κουτιά αλουμινίου, σύμφωνα με τις σχετικές αμερικανικές εκθέσεις.

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM