Να συναντηθούν με τη Boeing και να μάθουν πώς σκοπεύει να χειριστεί η εταιρεία τους ποιοτικούς της ελέγχους στο μέλλον, ζητούν οι επικεφαλής των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών.
Οι επικεφαλής των κορυφαίων αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών θέλουν να συναντηθούν με τη Boeing και να ακούσουν τη στρατηγική της σχετικά με την επίλυση προβλημάτων ποιοτικού ελέγχου στα αεροσκάφη της, όπως μεταδίδει το Associated Press. Η συνάντηση είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με ανώνυμη πηγή που επικαλείται το διεθνές πρακτορείο. Το αίτημα των ηγετών των αεροπορικών εταιρειών αποκάλυψε πρώτη η εφημερίδα Wall Street Journal, που ανέφερε στο ρεπορτάζ της πως ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing Ντέιβιντ Καλχούν δεν αναμένεται να είναι αυτός που θα συναντηθεί με τους αξιωματούχους των αεροπορικών εταιρειών και ότι η Boeing προσφέρθηκε να στείλει τον πρόεδρό της, πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Continental Airlines, Λόρενς Κέλνερ, και άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου στη συνάντηση αυτή.
Ο οικονομικός διευθυντής της Boeing Brian West, δήλωσε σε συνέδριο επενδυτών την Τετάρτη ότι η επιβράδυνση της παραγωγής αεροσκαφών θα αναγκάσει την Boeing να «κάψει» ταμειακές ροές 4 έως 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, δηλαδή μέχρι τις 31 Μαρτίου. «Βάζουμε τους πελάτες σε δύσκολη θέση… η επιβράδυνση μας έχει επηρεάσει και τους έχει επηρεάσει», ανέφερε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες που είναι πελάτες τους «υπήρξαν υποστηρικτικές σε ό,τι προσπαθούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την ασφάλεια και την ποιότητα για τον κλάδο».
Η United Airlines και η American Airlines αρνήθηκαν να σχολιάσουν το αν υπάρχει όντως αίτημα των αεροπορικών εταιρειών και η Alaska Airlines δεν απάντησε αμέσως σε σχετικό ερώτημα από το Associated Press. Ένας εκπρόσωπος της Southwest αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένες συναντήσεις, αλλά είπε: «Έχουμε συνεχή, συχνή επικοινωνία με την Boeing, η οποία δεν είναι νέα και θα συνεχιστεί». Οι διευθύνοντες σύμβουλοι των αεροπορικών εταιρειών έχουν εκφράσει «την απογοήτευσή τους» με τα κατασκευαστικά προβλήματα της Boeing, τα οποία έχουν επιβραδύνει τις παραδόσεις αεροπλάνων στα οποία βασίζονται οι αερομεταφορείς. Η Southwest, η οποία διαθέτει στόλο αποκλειστικά Boeing, είπε την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία της είπε να περιμένει 46 νέα αεροπλάνα φέτος αντί για 79, γεγονός που θα την αναγκάσει να μειώσει το προγραμματισμένο χρονοδιάγραμμά της.
Η United ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει αεροσκάφη Airbus επειδή ο αυξημένος έλεγχος της Boeing είναι πιθανό να καθυστερήσει περαιτέρω την κυκλοφορία ενός σχεδιαζόμενου νέου, μεγαλύτερου μοντέλου Max. Οι μετοχές της Boeing έπεσαν κατά 28% φέτος λόγω του ατυχήματος στην πτήση της Alaska Airlines που αποκολλήθηκε κομμάτι της ατράκτου, και των προβλημάτων παραγωγής.
Με πληροφορίες από το Associated Press