Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν κάνει την πιο δαπανηρή προεκλογική διαφημιστική εκστρατεία

Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν πρωτοστατεί στη διαφήμιση δαπάνη Facebook Twitter
Βίκτορ Όρμπαν - Φωτ. αρχείου: EPA
0

Οι πολιτικοί και τα κόμματα έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για διαδικτυακές διαφημίσεις στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές 2024, με τον Βίκτορ Όρμπαν και το κόμμα του Fidesz να ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα στις πλατφόρμες της Google και της Meta. 

Ο Βίκτορ Όρμπαν της Ουγγαρίας και το κόμμα του Fidesz, πρωτοστατούν στη διαφημιστική προεκλογική εκστρατεία ενόψει των ευρωεκλογών.Τα ακροδεξιά κόμματα έχουν επίσης αξιοποιήσει το YouTube και τη Google για την προώθηση των ιδεών τους, όπως η πάταξη της μετανάστευσης προς την ΕΕ ή η επίθεση στους πολιτικούς τους αντιπάλους. Έχουν επίσης καταφερθεί εναντίον της υποστήριξης των Βρυξελλών προς την Ουκρανία.

Μια μελέτη τον Απρίλιο έδειξε ότι η πολιτική διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επηρεάσει τα εκλογικά αποτελέσματα, αλλά οι νέοι ευρωπαϊκοί νόμοι περί τεχνολογίας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης καταστήσει πιο δύσκολο για τους πολιτικούς να στοχεύουν και να επηρεάζουν μικρότερες ομάδες ανθρώπων με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.

Η Ουγγαρία των σχεδόν 10 εκατ. κατοίκων δεν είναι σε καμία περίπτωση η μεγαλύτερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά στον κόσμο της πολιτικής διαδικτυακής διαφήμισης, η κεντροευρωπαϊκή χώρα -και ιδιαίτερα ο ακροδεξιός πρωθυπουργός της και το κόμμα του Fidesz- ξοδεύουν με διαφορά τα περισσότερα χρήματα. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αγορές πολιτικών διαφημίσεων από το Fidesz και τον Βίκτορ Όρμπαν ξεπέρασαν ακόμη και τις αντίστοιχες δαπάνες ολόκληρων χωρών, όπως η Ισπανία.

Κατά την προετοιμασία των εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, καθώς και των τοπικών εκλογών στην Ουγγαρία, που θα διεξαχθούν ταυτόχρονα, το Fidesz αγόρασε τις περισσότερες διαφημίσεις τόσο στις πλατφόρμες της Google όσο και της Meta, με βάση τα ευρώ που δαπανήθηκαν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο πολιτικό κόμμα στο μπλοκ των 27 χωρών.

Μεταξύ 29 Απριλίου και 30 Μαΐου, το Fidesz ξόδεψε 230.000 ευρώ σε διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις.

 

Σε κάθε διαφήμιση, το Fidesz παρουσιάζει τους αριστερούς αντιπάλους του ως υποχείρια των Βρυξελλών και των χορηγών όπως ο Τζορτζ Σόρος. Σε άλλες, το ακροδεξιό πολιτικό κόμμα έχει τοποθετηθεί ως το "κόμμα της ειρήνης", κατηγορώντας τους αντιπάλους του ότι ευνοούν τον πόλεμο. Αυτό είναι μια άμεση αναφορά στην υποστήριξη του Όρμπαν προς τη Ρωσία, τη σύγκρουση της οποίας με την Ουκρανία θα προτιμούσε να δει να τελειώνει - κυρίως υπέρ του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Με πληροφορίες από Politico

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Διεθνή / Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Παρ' ότι η ιδέα του αέρα σε κονσέρβα δεν είναι εντελώς πρωτοφανής στην Ιταλία, αφού παρόμοια προϊόντα διατίθενται σε τουριστικά σημεία όπως η Νάπολη, η κίνηση αυτή προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM