Η ικανότητα να εντοπίζει περίεργες συμπτώσεις στους δρόμους της Νέας Υόρκης απαθανατίζεται στις φωτογραφίες του καλλιτέχνη Eric Kogan.
Με τον φακό του αιχμαλωτίζει παράξενα: σπουργίτι συνομιλεί σε θραύσμα καθρέφτη με ένα «χι» το οποίο είναι ζωγραφισμένο στο πεζοδρόμιο, μια τρύπα που στάζει δημιουργεί ένα πράσινο καταρράκτη προς ένα αγριόχορτο που ξεφυτρώνει από τα τούβλα, μια αρμαθιά κόκκινα μπαλόνια σκαλώνει σε έναν φωτεινό σηματοδότη.
Έχοντας υπόβαθρο ζωγράφου και με καθημερινή δουλειά στη βιομηχανία σχεδιασμού εκδηλώσεων, ο Kogan συχνά τραβούσε φωτογραφίες κάδων σκουπιδιών και απόλυτα ευθυγραμμισμένων συννέφων.
Ωστόσο, με την επέλαση της COVID-19 άρχισε να εστιάζει πρωτίστως στη φωτογραφία.
«Όταν έστρεψα όλη την προσοχή μου εκεί, ένα από τα πρώτα που άλλαξαν ήταν το πού έκανα περιπάτους. Με τραβούσαν τα πιο ερημωμένα μέρη. Όχι μόνον λόγω του ότι ήταν περισσότερο “κοινωνικά αποστασιοποιημένα” αλλά επειδή ήταν σκηνικό για τις πιο συμπτωματικές εικόνες που είχε να προσφέρει η πόλη. Μου άρεσε να ακολουθώ μία μόνον κατεύθυνση και να μη γυρίζω παρά μόνον αν δεν υπήρχε πλέον δρόμος να πάρω» λέει.
kjh