Για δεύτερη φορά, η Louis Vuitton συνεργάστηκε με την Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama εξελίσσοντας τη σχέση τους σε μια καμπάνια γεμάτη βουλές, φυσικά.
Οι φίλοι της της Louis Vuitton θα θυμούνται την πρώτη συνεργασία Yayoi Kusama από το 2012 υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Marc Jacobs, η οποία παρουσίασε τις χαρακτηριστικές κουκκίδες της καλλιτέχνιδας πάνω σε σιλουέτες τσαντών LV, όπως οι Keepall, Neverfull, Papillion και Speedy.
Αυτή τη φορά, η δημιουργικότητα της καλλιτέχνιδας συνάντησε τον διάσημο οίκο και μαζί επαναπροσδιόρισαν εμβληματικά κομμάτια. γιορτάζοντας την τέχνη, την τόλμη και τη δεξιοτεχνία, οι χαρακτηριστικές τελείες της Kusama ζωντανεύουν το σύμπαν της Louis Vuitton.
Ζιζέλ και Μπέλα Χαντίντ συμμετείχαν στην καμπάνια για τη συλλογή που περιλαμβάνει τσάντες, ρούχα και κοσμήματα.
Αυτό, βέβαια, που ενθουσίασε τους λάτρεις του οίκου είναι η animatronic εκδοχή της 93χρονης καλλιτέχνιδας στη βιτρίνα - θεσμό στο κατάστημά της στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Σαν να είναι αληθινή ζωγραφίζει βούλες στο γυαλί.
Η Louis Vuitton, όμως, δεν έμεινε εκεί και η συνεργασία με την Kusama γέμισε χρωματιστές βούλες αξιοθέατα πόλεων. Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα ο γαλλικός οίκος κάλυψε τον Πύργο του Άιφελ, το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με τις διάσημες βούλες.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε ορισμένες παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton ή να κάνουν αναζήτηση στους φακούς και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες και λευκές κουκίδες της Kusama να εμφανίζονται στην οθόνη.
Σε δήλωσή του, ο Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει στη μάρκα να «επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας».
Ανοίγει επίσης τη Louis Vuitton σε μια καταναλωτική βάση Gen Z: Το Snap, όπως αναφέρει, χρησιμοποιείται από το 75% των νέων 13 έως 34 ετών σε 20 χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου).