Ο οίκος Balenciaga βρέθηκε στο στόχαστρο των χρηστών του διαδικτύου, στα τέλη του περασμένου έτους, μετά από καμπάνια με πρωταγωνιστές παιδιά που κρατούσαν λούτρινα παιχνίδια με αξεσουάρ BDSM.
Οι φωτογραφίες από την καμπάνια γέμισαν τα social media, με τους χρήστες να κατακρίνουν τον οίκο μόδας, ο οποίος μετά από ημέρες ζήτησε συγγνώμη.
«Καταδικάζουμε απερίφραστα την κακοποίηση παιδιών, δεν ήταν ποτέ στην πρόθεσή μας να τη συμπεριλάβουμε στη ρητορική μας. Η Balenciaga επαναλαμβάνει την ειλικρινή της συγγνώμη για την προσβολή» έγραφε, μεταξύ άλλων, στο απολογητικό μήνυμα μέσω Instagram.
Τώρα, σύμφωνα με το Reuters, ο γαλλικός οίκος Kering δημιουργεί θέση εργασίας για την επίβλεψη της «ασφάλειας των brand».
Ο νέος επικεφαλής της «ασφάλειας του brand» θα επανεξετάζει τις μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες, θα τις αμφισβητεί και θα εξετάζει πώς θα μπορούσαν να γίνουν αντιληπτές και να επικριθούν, είπε.
Ο όμιλος θα προσλάβει επίσης έναν εξωτερικό οργανισμό για να βοηθήσει στην εποπτεία του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
Η Balenciaga, ήδη, από τα τέλη Ιανουαρίου ξεκίνησε εκ νέου τις διαφημιστικές καμπάνιες στις Ηνωμένες και Ευρώπη.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Φρανσουά Ανρί Πινό, δήλωσε ότι η κατακραυγή για την καμπάνια, που αποσύρθηκε, είχε μεγάλο «μεγάλο αντίκτυπο» στις πωλήσεις της Balenciaga στη Βρετανία, τη Μέση Ανατολή και τις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη Νοεμβρίου και τον Δεκέμβριο.
«Η Balenciaga έχει πολλή δουλειά να κάνει για να αποκαταστήσει την εικόνα της στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε.
Στον οίκο βλέπουν την επερχόμενη επίδειξη μόδας στο Παρίσι, στις 5 Μαρτίου, ως επαναφορά. Το fashion shown αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο στα ρούχα και να είναι «λιγότερο θεατρική».