Αυξημένη φαίνεται να είναι η ζήτηση σε premium μάρκες σαμπάνιας, με πολίτες του κόσμου να αναζητούν την πολυτέλεια μετά από δυο χρόνια περιορισμών.
Η Moët Hennessy, που βρίσκεται πίσω από δημοφιλείς σαμπάνιες, που αποπνέουν πολυτέλεια και φινέτσα, δήλωσε ότι «ξεμένει από τις καλύτερες σαμπάνιες», καθώς οι πλούσιοι ξοδεύουν πολλά χρήματα για πολυτελή αγαθά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Moët Hennessy, Philippe Schaus, δήλωσε ότι το 2022 θα είναι «μια υπέροχη χρονιά» για τη σαμπάνια, της οποίας η τιμή ξεκινά από περίπου 40 λίρες το μπουκάλι και μπορεί να φτάσει χιλιάδες.
Όπως φαίνεται, όμως, έχει προκύψει ένα απροσδόκητο πρόβλημα, καθώς η εταιρεία διαπιστώνει ότι η μεγάλη ζήτηση που υπάρχει εξαντλεί τα αποθέματα.
«Μας τελειώνουν τα αποθέματα στις καλύτερες σαμπάνιες μας. Καθώς οι άνθρωποι βγαίνουν από την εποχή του Covid, υπάρχει συσσωρευμένη ζήτηση για πολυτέλεια, απόλαυση και ταξίδια», δήλωσε ο Schaus στο Bloomberg.
Όπως υποστήριξε, το άλμα της ζήτησης ήταν τόσο μεγάλο που, εσωτερικά, η εταιρεία αναφέρεται στην τρέχουσα έκρηξη ως «roaring 20s», όρο που έχει καθιερωθεί από την εποχή της οικονομικής ευημερίας της δεκαετίας του 1920.
Ο Schaus δεν ανέφερε ποιες σαμπάνιες είχαν εξαντληθεί ή πόσο χαμηλά είχαν πέσει τα αποθέματα.
Συνολικά, οι πωλήσεις σαμπάνιας και κρασιού αυξήθηκαν κατά 32% τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 σε σύγκριση με το 2021.
Νωρίτερα φέτος ο Guardian ανέφερε την εκτίναξη των πωλήσεων σαμπάνιας σε wine bars στο Σίτι του Λονδίνου, καθώς οι τραπεζίτες γιόρταζαν τα μεγαλύτερα μπόνους από την εποχή πριν από την οικονομική κρίση του 2008.
Δεν είναι, πάντως, μόνο η σαμπάνια που παρουσιάζει ραγδαία αύξηση. Εταιρείες ειδών πολυτελείας σε όλο τον κόσμο ανέφεραν πρόσφατα έκρηξη πωλήσεων σε όλα τα είδη, από ρούχα και τσάντες επώνυμων σχεδιαστών μέχρι ακριβά ρολόγια και super cars.