«Ήταν κόλαση»: Ο Ματ Ντέιμον θυμάται κινηματογραφικό φιλί με την Σκάρλετ Γιόχανσον

«Ήταν κόλαση»: Ο Ματ Ντέιμον θυμάται κινηματογραφικό φιλί με την Σκάρλετ Γιόχανσον Facebook Twitter
Φωτ.: IMDB
0

Τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας του 2011 «We Bought a Zoo», στην οποία κλήθηκε να φιλήσει τη Σκάρλετ Γιόχανσον, μίλησε ο Ματ Ντέιμον.

«Έπρεπε να φιλήσω τη Σκάρλετ. Μπορείς να φανταστείς πόσο φρικτό ήταν αυτό για μένα; Αλλά το γυρίσαμε. Ήταν κόλαση!» είπε χαρακτηριστικά ο Ματ Ντέιμον στο LADBible.

«Αυτό που συνέβη ήταν ότι κάναμε ένα γύρισμα πριν από το μεσημεριανό γεύμα και ήταν αυτό το ωραίο διπλό γύρισμα που κατέληξε στο φιλί. Και ήταν πραγματικά καλό» ανέφερε ο ηθοποιός σημειώνοντας ότι στην συνέχεια πήγαν για φαγητό νομίζοντας ότι το γύρισμα της σκηνής είχε ολοκληρωθεί.

Η ηθοποιός έφαγε ένα πικάντικο «σάντουιτς με κρεμμύδια» και στη συνέχεια επέστρεψαν στο πλατό. «Μπήκε μέσα και ο [σκηνοθέτης] Κάμερον Κρόου ο οποίος είχε στήσει την κάμερα για ένα κοντινό πλάνο του φιλιού. Λέει [η Γιόχανσον]: "Μόλις έφαγα ένα σάντουιτς με κρεμμύδια. Νόμιζα ότι το κάναμε αυτό"» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ντέιμον υπογραμμίζοντας ότι στη συνέχεια «κορόιδευε» όλη την ώρα την ηθοποιό για την «ανάσα» της.

«H αναπνοή της μυρίζει σαν τριαντάφυλλο!» είπε στο τέλος ο βραβευμένος ηθοποιός.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM