Την πρώτη του δήλωση μετά το «μπλακ άουτ» που είχε ως αποτέλεσμα να προκληθεί χάος σε αεροδρόμια και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, έκανε το απόγευμα της Παρασκευής ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella.
Σε ανάρτησή του ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Satya Nadella, ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων πως οι πελάτες θα έχουν την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για να επανέλθουν με ασφάλεια τα συστήματα. «Η CrowdStrike κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση που άρχισε να επηρεάζει τα συστήματα πληροφορικής σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφερε αρχικά.
«Γνωρίζουμε αυτό το ζήτημα και συνεργαζόμαστε στενά με την CrowdStrike και με όλο τον κλάδο για να παρέχουμε στους πελάτες τεχνική καθοδήγηση και υποστήριξη ώστε να επαναφέρουν με ασφάλεια τα συστήματά τους σε λειτουργία», κατέληξε.
Yesterday, CrowdStrike released an update that began impacting IT systems globally. We are aware of this issue and are working closely with CrowdStrike and across the industry to provide customers technical guidance and support to safely bring their systems back online.
— Satya Nadella (@satyanadella) July 19, 2024
Νωρίτερα, η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Crowdstrike, ζήτησε συγγνώμη για την τεχνική βλάβη στο λειτουργικό σύστημα της Microsoft. Η Microsoft στην τελευταία ανακοίνωσή της, είχε ενημερώσει πως η υποκείμενη αιτία της μαζικής διακοπής IT έχει διορθωθεί για τις εφαρμογές της, αλλά η υπολειπόμενη επίπτωση συνεχίζει να επηρεάζει ορισμένες υπηρεσίες. Από την αρχή ωστόσο, είχε ενημερώσει πως η βλάβη οφείλεται σε πλατφόρμα λογισμικού τρίτων, την Crowdstrike.
Ο επικεφαλής της Crowdstrike σε συνέντευξή του στο NBC News, ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση και το χάος που προκλήθηκε. «Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που έχουμε προκαλέσει στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάζεται από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», δήλωσε ο George Kurtz.
EXCLUSIVE: CrowdStrike founder and CEO @George_Kurtz speaks on TODAY about the major computer outages worldwide that started earlier today: “We’re deeply sorry for the impact that we’ve caused to customers, to travelers, to anyone affected by this.” pic.twitter.com/fWz6KhgrcZ
— TODAY (@TODAYshow) July 19, 2024