Πολλοί θα ήθελαν να φορέσουν ένα επώνυμο, ακριβό ρούχο σε κάποια πιο επίσημη περίσταση, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν σε αγορές πολυτελείας τα χρήματά τους.
Αυτήν ακριβώς την κατηγορία καταναλωτών, επιδιώκει να προσελκύσει ο οίκος Burberry που σε συνεργασία με την πλατφόρμα μεταπωλήσεων My Wardrobe HQ, διαθέτει την πρώτη συλλογή ενοικιαζόμενων ρούχων και αξεσουάρ.
Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μόνο σε πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και η συλλογή περιλαμβάνει παλτά, παπούτσια και τσάντες, με πολλά από τα κομμάτια να είναι προϊόντα δωρεών. Κάθε ρούχο ή αξεσουάρ μπορεί να νοικιαστεί για τέσσερις, επτά, δέκα ή και δεκατέσσερις ημέρες με ανάλογη χρέωση.
Στο τέλος, όσοι αποφασίσουν πως δεν θέλουν να αποχωριστούν το νοικιασμένο κομμάτι, μπορούν να το αγοράσουν καταβάλλοντας κάποιο επιπλέον αντίτιμο. Οι τιμές ενοικίασης κυμαίνονται από 48 έως 200 ευρώ ενώ οι τιμές επαναγοράς αγγίζουν τα 880 ευρώ.
Η εφαρμογή My Wardrobe HQ έγινε πρόσφατα η επίσημη πλατφόρμα ενοικίασης και επαναπώλησης για τα Harrods και ο οίκος Burberry είναι απλώς η τελευταία προσθήκη. Ο οίκος ελπίζει να προωθήσει ένα πιο κυκλικό μοτίβο κατανάλωσης για το μέλλον της μόδας, σκοπεύοντας να γίνει «κλιματικά θετικό brand» μέχρι το 2040.
Σύμφωνα με το Input, η Burberry ήταν το πρώτο πολυτελές brand που εξέδωσε σύμφωνο βιωσιμότητας και δώρισε τα περισσεύματα των υφασμάτων σε σπουδαστές με χαμηλά εισοδήματα. Από το 2019, οι πασαρέλες έχουν δεχθεί πιστοποίηση ουδέτερου αποτυπώματος άνθρακα σχετικά με το κλίμα, και η εταιρεία έχει μειώσει τις εκπομπές της κατά 92% από το 2016.
Η βιομηχανία της μόδας παραμένει μία από τις μεγαλύτερες «πληγές» για την κλιματική κρίση και σταδιακά πολλά brands στρέφονται σε πιο «πράσινες» στρατηγικές, μπαίνοντας για τα καλά και στην αγορά μεταχειρισμένων. Μένει να αποδειχθεί αν η ενοικίαση ρούχων θα έχει την απαιτούμενη ζήτηση.