ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Ο Μασκ διαψεύδει πως επικοινώνησε με τον Πούτιν για την Ουκρανία

Ο Μασκ διαψεύδει πως επικοινώνησε με τον Πούτιν για την Ουκρανία: «Του έχω μιλήσει μία φορά» Facebook Twitter
0

Ο Έλον Μασκ διαψεύδει τις πληροφορίες πως μίλησε με τον Βλαντίμιρ Πούτιν σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία πριν κάνει την ανάρτηση με τις προτάσεις του για ειρηνευτική συμφωνία

Ο Ίαν Μπρέμερ, επικεφαλής της συμβουλευτικής εταιρείας πολιτικών κινδύνων Eurasia Group, ισχυρίστηκε πως σε προσωπική τους συζήτηση, ο μεγιστάνας τον ενημέρωσε για τη συνομιλία του με τον Ρώσο πρόεδρο. 

Σύμφωνα με τον Μπρέμερ, ο Πούτιν είπε στον Μασκ ότι ήταν «έτοιμος να διαπραγματευτεί», αλλά μόνο εάν η Κριμαία παρέμενε υπό ρωσικό έλεγχο, εάν η Ουκρανία αποδεχόταν μια μορφή μόνιμης ουδετερότητας και εάν το Κίεβο αναγνώριζε την προσάρτηση από τη Ρωσία του Λουγκάνσκ, του Ντονέτσκ, της Χερσώνας και της Ζαπορίζιας.

Αλλά, ο ίδιος ο Μασκ αρνείται πως μίλησε με τον Ρώσο πρόεδρο προσφάτως.

«Έχω μίλησε με τον Πούτιν μόνο μία φορά και αυτό ήταν πριν από 18 μήνες. Το θέμα ήταν το διάστημα» εξήγησε. 

Την περασμένη εβδομάδα, ο ιδιοκτήτης της Tesla κάλεσε τους 107,7 εκατομμύρια ακολούθους του να απαντήσουν στο εάν συμφωνούν με τις λύσεις για το τέλος του πολέμου. Αυτά που πρότεινε ήταν: 

  1. Επανάληψη των δημοψηφισμάτων στις προσαρτημένες περιοχές υπό την επίβλεψη των Ηνωμένων Εθνών. Η Ρωσία φεύγει εάν αυτό επιθυμούν οι πολίτες
  2. Η Κριμαία αναγνωρίζεται επίσημα ως μέρος της Ρωσίας, όπως ήταν από το 1783
  3. Εξασφαλίζεται η ροή ύδατος στην Κριμαία
  4. Η Ουκρανία διατηρεί το ουδέτερο στάτους της

Η στάση του αυτή είχε ξεσηκώσει έντονες αντιδράσεις, ειδικά στην Ουκρανία με τον ίδιο τον πρόεδρο της χώρας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, να προχωρά σε σχετική ανάρτηση στο Twitter, ρωτώντας τους followers του εάν τους αρέσει περισσότερο ο φιλο-ρώσος ή ο φιλο-ουκρανός Μασκ.

Από την άλλη, ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, χαιρέτισε τις προτάσεις του Μασκ, αναφέροντας πως «είναι πολύ θετικό το ότι κάποιος σαν τον Έλον Μασκ ψάχνει για μία ειρηνική επίλυση της κατάστασης». 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

Διεθνή / Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

«Θα επιμείνουμε στις προσπάθειες για τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα και στον Λίβανο, καθώς και για την αύξηση της ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή» επισήμανε ο Άντονι Μπλίνκεν
LIFO NEWSROOM
Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Διεθνή / Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Το ιρλανδικό κοινοβούλιο ενέκρινε μια μη δεσμευτική πρόταση που συμφωνεί ότι «η γενοκτονία διαπράττεται μπροστά στα μάτια μας από το Ισραήλ στη Γάζα».
LIFO NEWSROOM
«Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Διεθνή / «Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Μεταξύ 2019 και 2023, παρακολουθήθηκαν σχεδόν 19 εκατομμύρια πτήσεις από περίπου 25.000 ιδιωτικά αεροσκάφη, με πολλά από αυτά να πραγματοποιούν διαδρομές κάτω των 500 χιλιομέτρων
LIFO NEWSROOM
Πόσα έβγαλαν σε μία μέρα οι 5 πλουσιότεροι επιχειρηματίες από την νίκη του Τραμπ

Διεθνή / Αυτοί οι 5 δισεκατομμυριούχοι έβγαλαν εξωφρενικά κέρδη από τη νίκη του Τραμπ

«Ζαλίζουν» τα κέρδη που αποκόμισαν πέντε από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου τα τελευταία 24ωρα, καθώς η Wall Street έκανε «ράλι», έπειτα από την εκλογική νίκη του Ντόναλντ Τραμπ, που εκτιμάται ότι θα φέρει οικονομική ευημερία
LIFO NEWSROOM
Nissan: Κάνει 9.000 απολύσεις στο πλαίσιο σχεδίου «έκτακτης ανάγκης»

Διεθνή / Η Nissan κάνει 9.000 απολύσεις λόγω της απειλής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα

Η Nissan αναγκάστηκε να λάβει «επείγοντα μέτρα», καθώς ο ανταγωνισμός από τις κινεζικές εταιρίες στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βάζει «δύσκολα» στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες 
LIFO NEWSROOM