Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες

Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες Facebook Twitter
8

Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων αν αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το αεροσκάφος της GermanWings στις γαλλικές Άλπεις.

Σύμφωνα με το νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ανεξαρτήτως από το αν υπάρχει δική του υπαιτιότητα. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης, αν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.

Επομένως αν αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.

Ακόμη υπάρχει και η αποζημίωση που λαμβάνει υπόψη  τις οικονομικές απώλειες που προκύπτουν από τα κέρδη που θα είχε το άτομο αν ζούσε.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Το κοινοβούλιο απορρίπτει το ακραία αμφιλεγόμενο νομοσχλεδιο για τη μετανάστευση

Διεθνή / Γερμανία: Το κοινοβούλιο απορρίπτει το ακραία αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο για τη μετανάστευση

Το νομοσχέδιο αποτέλεσε έντονο σημείο πολιτικής αντιπαράθεσης, καθώς υπήρχε ο κίνδυνος να εγκριθεί με τις ψήφους του ακροδεξιού κόμματος AfD (Alternative für Deutschland), κάτι που θα έσπαζε το ιστορικό "τείχος προστασίας" που έχουν τηρήσει τα γερμανικά κόμματα έναντι συνεργασιών με την ακροδεξιά
LIFO NEWSROOM
Το WhatsApp αναφέρει ότι δημοσιογράφοι και πολίτες ήταν στόχοι ισραηλινού λογισμικού κατασκοπείας

Διεθνή / Το WhatsApp αναφέρει ότι δημοσιογράφοι και πολίτες ήταν στόχοι ισραηλινού λογισμικού κατασκοπείας

Η WhatsApp ενημέρωσε τους χρήστες που θεωρεί ότι στοχοποιήθηκαν, δηλώνοντας ότι έχει «υψηλή βεβαιότητα» πως οι επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν και ότι οι συσκευές τους «ενδέχεται να έχουν παραβιαστεί»
LIFO NEWSROOM
Δυστύχημα στην Ουάσινγκτον: Επί χρόνια προειδοποιούσαν για τον υπερβολικά φορτωμένο εναέριο χώρο

Διεθνή / Δυστύχημα στην Ουάσινγκτον: Επί χρόνια προειδοποιούσαν για τον υπερβολικά φορτωμένο εναέριο χώρο

Ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός πτήσεων στο αεροδρόμιο Ρίγκαν είχε επισημανθεί ως πρόβλημα, ενώ οι πιλότοι έχουν παραπονεθεί για την παρουσία στρατιωτικών και άλλων αεροσκαφών, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Wall Street Journal
LIFO NEWSROOM
Ιταλική πόλη κατακλύζεται από τουρίστες: «Δεχόμαστε επίθεση», δηλώνει ο δήμαρχος

Διεθνή / Ιταλική πόλη κατακλύζεται από τουρίστες: «Δεχόμαστε επίθεση», δηλώνει ο δήμαρχος

Ποστ μιας ινφλουένσερ στο TikTok «έφερε» στην πόλη Ροκαράζο, στο ομώνυμο χιονοδρομικό κέντρο, 260 λεωφορεία με τουρίστες μόνο την Κυριακή - «Ήταν μια πραγματική επίθεση και η κατάσταση έγινε ανεξέλεγκτη»
LIFO NEWSROOM
Συντριβή αεροσκάφους στην Ουάσινγκτον: Ανακτήθηκαν τα «μαύρα κουτιά»

Διεθνή / Συντριβή αεροσκάφους στην Ουάσινγκτον: Ανακτήθηκαν τα «μαύρα κουτιά»

Αξιωματούχοι του NTSB τόνιζαν πως δεν διαθέτουν «επαρκή στοιχεία» για να μιλήσουν για τις αιτίες, συμπληρώνοντας πως η υπηρεσία λογαριάζει να δώσει στη δημοσιότητα προκαταρκτικό πόρισμα «εντός 30 ημερών»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Καλό θα ταν να κάνατε παραπομπή σε κάποιο κανονισμό. , οπως παρουσιάζεται φαινεται αυθαίρετο συμπέρασμα .Άλλωστε ο υπάλληλος της εταιρίας σε καμία περίπτωση δεν είναι "τρίτος " απέναντι της και λογικά θα υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση αντικειμενική ευθύνη της εταιρίας για τον προστηθεντα της ,ήτοι τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.Επιπλέον η παραδοχή της εταιρίας ότι δεν πέρναγε απο ψυχολογικες εξετάσεις τους κυβερνήτες μάλλον συνιστά και αμέλεια. Οπότε αρκετά με την συνομωσιολογία..
Οτι αν αποδειχτει δηλαδη οτι ο συγκυβερνητης το εριξε για να αυτοκτονησει, δεν συνιστα αμελεια της εταιρειας που βαζει στο τιμονι ενος αεροπλανου εναν ανθρωπο με πολυ σοβαρη ψυχικη διαταραχη;
Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά;;; Από πού και ως που δεν έχει υπαιτιότητα και ευθύνη η εταιρεία για το δυστύχημα, από τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος πιλότος πριν από έξι χρόνια είχε παρουσιάσει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μάλιστα οι γιατροί είχαν ενημερώσει την εταιρία πως έπρεπε να παρακολουθείται συχνά η κατάσταση του.Νομίζω πως η δικαιοσύνη (προφανώς οι διαφορές μεταξύ της εταιρίας και των συγγενών των θυμάτων θα επιλυθούν μόνο δικαστικώς), αυτά τα «ψηλά γράμματα» των ασφαλιστικών εταιριών περί μη εταιρικής υπαιτιότητας, όχι μόνο να μη τα λάβει υπόψιν της, αλλά να τα ακυρώσει ως μη βάσιμα για την συγκεκριμένη τραγική περίπτωση.Αυτό που θα έπρεπε να κάνει η εταιρία, τουλάχιστον, ήταν, μετά την παρουσίαση του προβλήματος, να τον μετακινήσει στο προσωπικό εδάφους, σε θέση στην οποία να μην καθίσταται επικίνδυνος (όπως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κλπ) για ανθρώπινες ζωές.
Αυτοί δεν ήταν που προσέλαβαν το πιλότο; Επίσης αυτοί δεν ήταν που δεν είχαν τις κατάλληλες δομές ώστε να αντιληφθούν ότι ανέθεσαν την μεταφορά 150 ανθρώπων σε κάποιον που είχε κατάθλιψη; Πως δεν ευθύνονται;
Όταν τους πλήρωναν τα ασφάλιστρα από την German Wings όμως καμία ασφαλιστική δεν αρνήθηκε να τα πάρει. Τώρα που καλούνται να αποζημιώσουν ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε στοιχείο που να επιβεβαιώνει την αυτοκτονία του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου. Πως τώρα θα βρουν τα στοιχεία αυτά από τα συντρίμμια του αεροσκάφους και (δυστυχώς) όλων των επιβαινόντων που διασκορπίστηκαν σε μία έκταση δεκάδων στρεμμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ.Και μετά σου λένε γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τους ασφαλιστές...
Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρίας να γνωρίζει ότι οι πιλότοι της είναι ψυχολογικά υγιείς? Ποιός θα ευθύνεται, ο (διαταραγμένος) πιλότος?